180310

what should u do with ur life when everything is agains u..? yeah thats a really good question.. anyone thats got an answer?? ...

Idag har det väl varit en helt okej dag antar jag.. inget speciellt har hänt har rullat på som vanligt. känner min helt slut både i huvudet och hjärtat, varför ska alltid jag råka ut för dynghögarna som säger saker som "hade du trevligt ikväll?" och då man säger att man hade det så får man tillbaka "bra att du hade det för jag hade inte det" .

Ska väl gå och lägga mig hon är över tio så borde det antar jag, man en sak är säker kommer inte sova gott har allderles för mycket i huvudet..!
      
Var mycket gladare än vad jag är nu.. snälla kom tillbaka! :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0