Dynamite

"I want to celebrate and live my life!"

Snart kommer Max komma över han ska hjälpa mig med Teorin, gjorde precis ett prov och jag fick 62.. -.- men ska ha 63 för att bli "godkänd" gaaah vill bara få den här skiten klar!
Men med Maxs hjälp kommer det säkert gå super ska försöka bli klar med del C oh D idag :)
Är så jävla sugen på att shoppa håller på att förgås men det går inte ska spara mina pengar ska även sitta barnvakt den 18-19 augusti så får in lite pengar där också, är småkusinerna jag ska sitta åt hur söta som helst, tre pojkar men det är väl mest den "lille" jag ska passa (han är hela 8 år nu ^^ - tiden bara flyger iväg!) men de andra kan inte riktigt göra mat till sig själva ;) Blir typ Bio med de små liven slår vad om att det blir Toy Story3 så ska inte se den innan :P
<3 Mina kusiner! <3

typiskt eller vad?

God förmiddag igår var det en jätte mysig kväll hade lite ont i magen tidigare på dagen men min Älskling kom över för att sova över hon ska idag till hennes pojkvän som är nere i Skåne. Så följde med henne till stationen och sa hej då, Gumman du klarar de han föräldrar kommer att ÄLSKA dig! :D

Så nu då jag har kommit hem tänkte jag "men ska kanske ta och hoppa ner i ett bad" för att slappna av har så mycket i huvudet med all teori..
MEN icke sa nick då jag hoppar ner så börjar grannarna att borra! -.- så sitter där och försöker slappna av med borrljudet i bakgrunden = det går inte att kopla av då..
Så nu har jag fällt ut bäddsoffan och ska väl försöka hitta en bra film att se på vill se på en riktigt barnslig film :P haha typ Disney :D Älskar Disney^^

the reality

Faaan vad det suger att bo själv! -.- :'( Har inga pengar över till något roligt.. inge Grönan, bio, Resa bort för en dag, camping eller något sådant! faaan Jävla piss det här suger! :'(

döö för fan!




JÄLVLA FITT TEORI!!!!!



Körlektion here i come! :D

Äntligen ska jag få köra bil igen har varit en vecka sen sist nu. tycker det är galet kul att köra men är as less på körskolan och inte få köra "själv", ha Körkort.
Nu äter jag min Frukost/Lunch (räknar inte de två chokladbollarna jag åt till "frukost" xD) Blev en Risifrutti.. Gott men jga måste äta mer är as hungrig man hinner inte, ska ändå äta middag snart om bara några timmar får kanske ta något innan jag åker hem till mamma sen :)
se upp på Vägarna here comes Linn :D

tvättstugan ;)

Nu är jag till baka till sthlm och det är ganska skönt förutom att jag inte har fått mina pengar än.. :S Gick och handla med Max igår och då jag skulle betala så gick det så klart inte för det finns inte pengar på mitt kort .. Fick lämna tillbaka kassen (väldigt pinsamt samtidigt som jag bad om ursäkt till kassören minst 20 ggr)
Max åt middag hemma hos mig vi tog tortelini som jag har köpt till sådana här tillfällen ^^ haha Det blev helt okej var inställd på något helt annat men det funka det med :)
Nu har jag tvättstugan har haft den sen sju i morse.. inte alls kul mne nu har jag varit ner och gjort det sista :D ska bara hänga in kläderna i garderoben, men det går fort är u bara en person^^
Nu blir det TEORI

Hoppas Hoppas!

Jag bara Älskar båtar, allt som har med båtar att göra allt från att bo på båten till att köra den spelar ingen roll ifall det är en segelbåt eller en motorbåt gillar båda men föredrar ju motorbåt är "uppvuxen" på en :P :)
Har även en passion för skidor och VINTERN :D bara älskar då det är kallt runtomkring och du själv är varm och det är snö överallt. Den här vintern som var den var helt underbar, lite lång, men helt suverän! :D Det var snö på julafton o hur ofta är det det? ;P
Men iaf nog om vintern nu är det sommar^^
Har hittat min älskling som vi kanske ska köpa till nästa sommar jag håller tummarna, vi ska kolla på den då det är Älvsjömässan :D
Det är en YAMARIN 59 DC det är en liten motorbåt som man kan sova i och som man kan köra runt med med vännerna och glassa runt på sjön med skulle vara Superkul ifall det hände som sagt håller tummarna!


seg morgon eller vad? -.-

kl är snart 3 och jag är fortfarande i sängen! :O helt sjukt har knappt rört mig gick bara upp för att äta frukost och lunch sen gick jag o la mig i sängen igen och har bara degat idag.. Om det är något som jag ALDRIG gör så är det att ligga och dåsa i sängen i timmar kan inte ens "snooza" på morgonen, gillar det inte är såå tråkigt att bara ligga i sängen vaken :P
Aaaah trollet är vaket! :O :O :O xD

jag i ett nötskal.. -.-

Ja detta är jag i ett jäkla nötskal gör illa mig stup i kvarten -.- nu har jag lyckats stuka fingrarna så det är svullna och jag kan inte röra på dem... hoppas det blir bättre snart blir lite svårt att hoppa i land och fixa med tamparna med en hand.. "/
Får ge det över till min kära lillebror ist kanske :)
för mycket fritid  . . ?? ^^

might be the right thing

något som har fått mig att tänka och inse att ja kanske har gjort rätt för en-gångs skull..


SÄG ALDRIG ADJÖ OM DU FORTFARANDE VILL FÖRSÖKA.

Me Happy

LÖRDAGS GODIS :D

kan det bli bättre en skål med bilar på magen och internet plus ett gott samvete att ja inte ligger allt för mycket efter på teorin längre! ;D

Högböte

japp är på högböte nu, håller på att fixa med maten har suttit och gjort 3 st teori prover, för att få godvänt krävs 63! föst fick ja 60/70 sen fick jag 62/70 62 kan ni fatta hur irriterande det var?! men sen fick ja 65/70 :D hihi
Är väldigt glad nu ^^ ska fortsätta så här nu hela veckan ska vara klar med den innan ja kommer till stan om lite mer än en vecka! :D puss

båtliv

Nu blir det båten! ska åka hemifrån snart ska först till donken och äta -.- Syskonen ville det så är väl bara le och se glad ut.. :P haha Vi ska möta pappa vid Djurgården där han kommer och hämtar oss med Caramell min och pappas lilla älskling hon är en Nimbus 32 balista DC, En röd skönhet ^^

 

use a wish right now

Idag åker mitt gullegryn katja till Riga! hoppas du får det så kul på båten köp inte för mycket på taxfree nu ;P
men jag skulle vilja ja:
23vodker
45 backar öl
56 överraskningar 
xD hahhahaha jag som inte ens tycker om öl :P

Du får ha det så super skönt så ses vi då du kommer tillbaka om jag inte har hunnit åka ut i skärgården då dvs..

På dagens schema står det 
1. gå till polisen
2. möta mamma i vby
3. plugga teori VID STRANDEN :D

sommartårta

Grattis morfar idg fyller du år! :D

nu har vi gjort tårta och snart bär det väl av, efter lunchen dock. ^^  

headline..?

Goood kväll!! :D är supertrött var upp halv sex imorse för att köra landsvägskörning, det var super kul fick köra hela 10mil!! :D så nu är det bara att komma igång med teorin på riktigt!!! skojar inte det är det som sackar mig hatar teorin det är så jobbigt och svårt körningen är det roliga och det "lätta", peppar peppar ^^

Ska nog gå och lägga mig snart också, vet en som redan har gått och lagt sig och det är mexico, han var till och med uppe före mig trodde inte mina ögon då jag faktiskt fick ett svar xD hahaha 

Den galne turken han har skrivit till mig igen -.- jävla idiot! han kan verkligen inte ta ett nej! 

Gud störtar snart till marken måste in i depån (sängen) och vila batterierna^^ 

 

Landsvägskörning

Gick upp 05:30 imorse för att åka till kör skolan. det var riktigt kul att köra landsväg fick köra hela 10 mil totalt! :D helt underbart^^
nu vänta jag på att mamma ska sluta jobbet så vi kan åka och hälsa på min sjuka gamel moster, ska möta mamma om typ 30 min :)

dinner for one

Idag tog jag mig faktiskt tiden att lägga ner lite mer tid på maten än vad jag brukar göra, Blev kyckling som jag hade tinat och så kokade jag potatis som jag sen stekte:) hittade en cream bonjoure vitlök som jag tänkte "hmm det kankse kan funka med kycklingen och potatisen som en god sås^^" och Simsalabim det gjorde det :D
Guud va got det blev har en portion kvar som får bli morgondagen lunch ska hem till mamma imorgon på middag morfar fyller 93 i helgen :) Så GRATTIS MORFAR!! :D
bilder på mitt mästerverk! ;P

Shoppingen i turkland

sen blev det ju ganska många glassar ;D

Shoppingrunda a la Linn

köpte även ett vanligt vitt linne och ett par shorts men det har jag på mig xD
blev även en annan korsett ;P men den är kanske inte riktigt något man visar upp den andra ser mer ut som en bh med ett tyg under som ett fint nattlinne ^^

Äntligen har man internet!

äntligen ska jag få berätta om min tid i turkiet har velat göra det men har inte kunnat göra det iom att jag inte har haft något internet... -.-

TURKIET:
Vi kom dit ganska sent tog oss ååår att komma till hotellet, busschaufför kunde ingen engelska what so ever och han visste inte ens vart vi skulle xD haha så ni kan ju tänka er senen, En buss full med svenska som är trotta och bara vill fram och man börjar bli så där lagom varm :P
I kommer iaf till hotellet 2 timmar sent, där hoppar vi i kojs direkt och sover på morgonen så träffar vi en kille som jobbar på hotellet, han heter Adam och siktar in sig på min syster (alla trodde hon var äldre än mig.. :S fan hon är bara 15!) då de fick reda på hennes ålder trodde de att vi drev, men men då iaf så siktade sig den där Adam sig in på mig och jag tycke bara att det var kul med uppmärksamheten som vi alla gör alltid kul att få blommor och fina komplimanger om att man ser fin ut och så, men detta gick VÄLDIGT fel någonstans ... :S
Han började se våran sommarflört som ett förhållande och han sa att han älskade mig och ville gifta sig med mig, han hade till och med bestämt att vi skulle ha 6 barn..! Jag försökte förklara att det inte skulle funka och att jag inte älskade honom men han lyssna inte -.-
Nu så när jag har kommit hem har han terrat mig både på mobilen och på facebook, han har till och med hotat mig så ska göra en polis anmälan i förbyggande syfte ifall han kommer till sverige, som han har sagt att han ska göra. Fan är riktigt rädd för att han ska göra det!
Ska visa några av sakerna jag fick av honom dels brev och pressenter plus en massa blommor

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0