ENGLAND

Äntligen! nu har jag snackat med far min och han ska boka flybijetterna till england! :D så kommer förhoppningsvis att åka innan och under höstlovet! hade riktigt svårt att somna igår, jag som vanligtvis somnar innan huvudet hamnat på huvudkudden, bokstavligt talat ;) hihi men det var då jag var mindre inte lika farligt längre men jag är en morgon människa:)

så i alla fall har skrivit på en lapp som ska lämnas in till mentorn idag om ansökan om ledighet sedan måste jag snakca med kemi läraren och svenska läraren angående saker som jag missar, det är e prov och en redovisning av en bok.. - men kanske kan göra kemi provet efteråt hoppas hon är snäll och låter mig göra det.
Måste självklart kolla upp allt ajg missar är lite orolig om fysiken man jag har ju en hel flygtur att plugga coh läsa på^^


  

sometimes i want to get away

Matte matte matte matte! nu är det matte som gäller tills på torsdag! :S som låten går som jag lyssnar på just nu "one step at the time" det är så man får hanskas med det hela!

Måste bara byta samtals ämne^^ hihi Idag va det så himla roligt i skolan, Sebbe år så himla skön han hade en quize på hans ipod som jag och Josef körde och det var det sjkuaste quizen jag någonsin gjort några frågor / påståenden var helt sjuka! men riktigt ROLIGA!! Josef är så himla gullig han är så mysig att prata med:) hela klassen är bra helt enkelt^^  NV2A ska bli kul att ta studenten med er! så glad över att jag inte bytte skola just nu! :)

xx

fool for u

hej på er allesammans kanske inte har varit bäst på att uppdatera men men ^^ haha

Ihelge så fylde man 18, inte direkt någont större skillnad men det är skönt att vara vuxen nu på riktigt det är lite mer frihet;D
en sak som har önskat mig det är en flygbiljett till england och det fick jag gud va glad jag blev så kommer förhoppningsvis att åka veckan och vecka då höstlovet är! :D LÄNGTAR!

Idag så hade vi fysik prov i 4 timmar var helt okej men inte det lättaste.. men får minst G i alla fall :P haha hoppas på ett Vg i alla fall^^
sitter nu och gör engleska läxan, ska bara lära mig några ord och sedanb lir det matte provs pluggning.. provet är nu på torsdag.

hade bra xxx

one day to go^^

imorgon så smäller det då är det min födelsedag och jag vet inte vad jag ska göra överhuvudtaget!! :S ojoj har inte haft tid att planera vad jag ska göra.. får nog planera och ta det hela i efterskott :P haha blir nog mys med familjen^^ haha

Igår då pappa kom hem så rppade han till oss alla att komma ner i hallen och kolla in vad han hade köpt, och gissa vad det var?! jo det var en 40" LCD Tv äntligen!! :D wow den är så himla tunn det är sjukt!

 
idag har jag studeidag så jag sitter nu och pluggar lite matte och fysik, matte C är hyggligt lätt än så länge men det är nog bara en tids fråga innan den blir svårare.! i fysiken så håller vi på med Ljuset och det är hur intressant som helst, hur ljuste bryts och allt det där^^
måste plugga vidare.. xx

tropical

hejsan hoppsan
hoppas allt är bra med er och att det har varit en bra dag för er alla :)

kom hem för inte så länge sedan slutade vid halv5.. Sista lektionen är Psykologi och det är så himla roligt och intressant! :D märker inte äns att de är i 2.5 timme^^
Som jag sa igår så hade vi photografering idag, det blev förhoppningsvis inte allt för knasigt:)

Måste bara säga att jag ÄLSKAR min klass den är så himla rolig och mysig är riktigt glad över att jag aldrig bytte skola:)

haha imorgon så är det sista dagen i skolan ör denna veckan (har studiedag på fredag) längtar lite lite lite;) hihi xx

spotify

Finaly i now got spotify, haha är nog bland dom sista som skaffar det men andå^^ så ifall det är någon som har bra musik och vill dela med si så kan man väl skicka en spellista eller vad amn nu gör har hört att dte är något åt det hållet man gör:) hihi

Idag så har de varit ganska lugnt, fick tillbaka ett läxför hör och det gick riktigt bra! :) blev riktigt glad :P
I maten idag så blev det lite kaos, ^^ Sebbe och Shiba börade att hälla mjölk och vatten på varanndras mat, haha då jag gick för at hämta lite mjölk medans dom slängde maten så då jag kom tilbaka så hade sebbe tagit min mat, haha så den var halft uppäten^^ maten var riktigt god och resten av maten slank ned utan problem lol

kom hem för en timme sedan eller något har precis varit hos tandregleringen och har fått en ny skena på underkäken känns lite knas men det väjer man sig med^^


var för ett år och ett par månader
sedan jag fick ta av mig min. hade haft
den i 3år då!

..superkoll på läget..

fredagar är så himla sköna dagar, vi har bara 3 lektioner och vi slutar 12.30, men jag katja och shiba stannade kvar i skolan till 3, vi skulle ha gjort matten fysiken och engelska läxan men det blev inte riktgt av :P haha vi satt mest och babblade iväg om annat^^:) på vägen hem gick vi in på kicks och köpte lite saker jag köpte ett par lösnaglar har testat det en gång förrut men då fick jag panic och filade ner nästan hela tummnagel.. :/ men jag ville sesta igen så jag köpte ett par utan färg på och målade dom svart själv så dom inte ser så oäkta ut, kunde ha blivit bättre men jag är ganska nöjd för att vara typ första gången^^ btw vet någon hur man får av dom?! :P haha koll eller vad^^ xxx

god morgon go morgon

torsdags morgon och det är skola idag:) ska bli kul vi hade ingen skola igår vi orienterade "hela dagen" från 13.30 ish^^
Jag och Katja åkte till bagarmossen för att möta upp Dan och Niklas med Shiba men i kom lite sent för vi gick hem till Shiba för att byta om hos henne, som tur var så hade Max kommit och han hade bilen med sig så vi alla 6 hoppade in i hans bil och körde dit! MEN vi lyckade komma fel 2 ggr innan vi kom till Hellas vi körde till söderleds tunneln och körde fel där ett par gånger sedan var det max som tog över navigationen och då hittade vi dit :P haha kändes bra inför orienteringen vi kunde inte hitta till hellas med en GPS och du kan man tänka sig hur skulle det gå i skogen då där det inte är skylltat?! ;) men det gick jätte bra ajg shiba och katja vi sprang runt och hittade alla innom den utsatta tiden kändes hur skönt som helst att ha det avklarat! :D

Idag så är det först företags ekonomi och sedan Svenska B och sist men inte minst så är det matte i 2 timmar sedan kanske Olof är lite taskig och tar igen en av våra lektioner som vi inte hade idag för vi har resurs tid efter matten så det kan till och med bli 3 timmer matte idag! ^^

xx

orientering i hellas

Halli hallå, en sak som jag inte är så himla förkust i det är att orientera, det är inte det att det är jobbigt att springa runt i skogen, det är riktigt roligt det är mycket roligare än att springa på en vanlig grusväg. det är bara det att jag har dåliga erfarenheter med det hela :P haha
1. jag och en annan kompis tappade bort os TOTALt en gång och det var inte kul men vi lyckades att hitta tillbaka till skolan men då hade vi lyckats ta oss ända bort till Åkeshov.. :/ haha hur lyckas man så vi tog tbanan hem^^ haha
2. Vi tappade kartan men det var inte jag som tappade den så jag kan skylla på det att  det var hennes fel :P hahaha ^^

Kanske dags att sätta stop för tränden nu har ju gott navigations kurser så jag vet ju hur man bnavigerar på sjön och hjar gjort provet och klarat det, men det är som en bokering ibland då man kommer upp på land, lol men jag ska få MVG i orientering denna gång :D
ska träffa atja vid vällingby vid 11.30 sedan åker vi till Bagarmossen där vi möter upp med Shiba, Niklas och Dan så går vi tillsammans till Hellasgården:)

true blood


idag på SVT1 kl 22.00

vad har hänt nu då..?

tjaa det har varit fullt upp helaveckan slutade halv 5 idag och kommer att göra det varje onsdag fram över! på gott och ont antar jag^^´haha
Har skaffat mig ett friskis & svettis kort som jag kommer förhoppningsvis att anvanda flitigt så man håller igång:)

det finns inte så mycket mer att säga.. ha det är helt slut nu. xx

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0