what a strange day.. :/

hey todays been a really strange day.. went to town in the morning with Christian and had breakfast at a café, was really nice we had so much to talk about, eg: whats happend during the last year and everything.
I knew i hade lessons later in the day so i planed to be back for 11.. but when i looked it up i looked at the wrong day and everything got really strange..! omg
Shit vi snackade om allt berattade om Tom och det fick mig at känna mig lite deppig då jag tog upp det igen och jag kände mig så himla vidrig, ångrar att vissa saker hände då man fick en killes synpunkt på det hela som inte direkt håller inne på sanningen, säger sanningen utan att såra mig, Allt blev stört i mitt huvud, men jag har gått vidare vilket är jätte skönt vet att man fortfarande kan vara vänner:)
kommer förhoppningsvis att åka till england snart och häsa på^^ och så blir det balen i maj som jag ska på och då måste man se snygg ut;P hahha

Sitter hemma nu och det regnar jätte mycket men det är riktigt mysigt:D sätter mig nog vid tv eller så bakar jag lite var länge sedan jag bakade, Mums skulle inte vara helt fel med något nybakat! xx

the winner takes it all

hey
har upptäckt att min mobil är helt störd! seriöst det tog över en timme att skicka ett mess till en kompis i england.. vad är det igentligen? :P

Gillar verkligen min nya klass det är så himla skönt att man känner folk i året, det är så himla kul! :D haha saknar dom lite men jag ser dom lite då och då både på torget, matsalen och på skolgården.
 Idag så gjorde jag ett KEMI A slut examens prov på kungsholmens gymnasium, på engelska då. Vet inte hur det blev men Mr powers kommer att höra av sig:) hoppas det gick bra:) xx

back to school

pappa ringde imorse och nu har han bokat en biljett till mig till st moritz den 19 dec och så kommer jag tillbaka en dag innan nyårs afton, har lovat att vara i sverige detta nyår annars är ajg alltid borta, men inte detta nyår^^

Han ringde lite senare och då var det om kungsholmens gymnasium och att börja där i stället för att gå på st eriks.. så jag skulle ringa the head teacher of the international section och snacka med honom men han var på ett möte så får försöka igen. hoppas att det löser sig har inte gjort Kemi A på svenska men jag ahr gjort chemistry AS-level i england så han är villig att diskutera den saken - om att jag ska få börja där :D jag hoppas verkligen att jag kommer in!
 


schemat på st eriks

riktigt trevlig kväll

Hej hopp
har varit med blomman dom senaste dagarna och det var hur kul som helst har inte träffat henne på ett bra tag, men igår så blev det "film kväll" eller det blev mer snack fram till 5 på morgonen, Det var så himla roligt vi spelade ett jätte roligt kort spel som micaela lärde oss - eller mig i all fall bade Fredén och anna kunde det redan ^^ martin och nordin kom lite senare och slöt upp med oss, hur mysigt som helst.

Klev upp vid 10 av att jag ryckte till för jag trodde jag hade försovit mig! usch vilken hemsk känsla panik rakt igenom. cyklade sedan hem vid 12 tog mig 3-4 låtar hihi inte så jätte långtid - speeden kan bero på att det regnade ganska rejält^^ men det var riktgit skönt att cykla i regnet konstigt nog:)

ska göra lite lunch sedan är det of to tandhygienisten.. sedan springa tillbaka hem för att ta emot min nya säng^^ Mamma slängde mig gamla då jag åkte till england lol
hade bäst xxx

Karlstad - a cute place in the sun

karlstad är en av mina favorit städer helt klart! är så himla stolt att jag har släkt här dom är så stört sköna hela bunten! älskar verkligen komma upp och hälsa på - kommer att göra det mer ofta och då jag har fylt 18 så ska jag och peter gå ut på krogen^^

det har varit ett helt undebart väder under dom här dagarna eller igår så regnade den men det var bara i en timme eller två sedan blev det soligt och hyggligt varmt:)

saker jag har gjort i karlstad jag har traffat en den - men låångt ifran hela familjen, shoppat lite och gått runt  köpte en ryggsäck till skolan äär så grymt trött på att inga tjejer har ryggsäck har left med en i england och manga hade en men inte all - men det är så himla mycket skönare än att ha en väska som dödar mucklerna i axlarna eller armen! så ryggssäck från stadium blev det, DÖÖ snygg tycker jag och den är praktisk också vilket är ett stort plus

the final countdown

har nyss ringt till engleska gymnasiet i sthlm angående om att börja där men då jag kom till rektorn så kom svararen på och jag var inte beradd på det så jag hade ingen tid som helst på mig att hitta mitt nummer, kan det inte utantill :/ haha så det blev lite stressigt men jag lämnade mitt hem nummer och det var så himla mycko att saga det på engleska så jag höll på att dels saga mitt engelska mobilnummer och sedan blev det nästan mitt engleks hem nummer som kom med :P haha ojojo hoppas det inte lät att för stört^^ hoppas hon ringer snart då:)

är nu i karlstad och traffar familjen sitter i yvves lägenhet och lyssnar på europe - the final countdown fick för mig att lyssna på den ;) och WOW vilket gitarr solo som fins med!! :D

tråkigt

sorry för en riktigt dålig uppdatering.. hemskt ledsen! kom hem i lördags från tallin med mamma och Alvin. det var riktigt roligt at bara vi tre åkte! :) vi shoppade lite och kollade runt pa Gamla stan och allt som hör till en semester, vädret var helt underbart soligt och jätte varmt!
Båten var helt okej det var dans och show på kvällen då vi akte tillbaka till Sthlm^^ roligt roligt :)

Pictures of the summer in Swedenland:







mer kommer senare men nu blir det Karlstad för mig i 5 dagar upp och hälsa på familjen <3
xx

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0