:S

helt sjukt, imorgon borjar ajg skolan och jag vet ta mig faan inte nar jag ska vara dar.. :S  E lite stressad nu, men jag har iallafall inte flippat som en Norsk har:P haha hon e helt forstord.. stackarn! hon bor hos den fam som jag skulle ha bott hos innan jag fick den har. Dom har fyra barn!! :S som alla ar under 6 ar.. och den yngsta e 3 manader, men domverkar valdigt snalla men valdigt upptagna som man kanske kan forsta..!

USCH! jag borjar att hata te mer och mer ju mer jag dricker det! konstigt jag gillar te hemma men inte har.. tippar pa att det e darfor att dom dricker det hela tiden det e som om dom har 4 mattider, forst frukost sedan lunch sedan mellan lunch och middag har dom TEA, det e som en kall middag.. :S haha sa man kan saga att jag ater tva middagar^^ Imorgon blir det Sushi till middag ska bli intressant att ata det for forsta gangen i mitt liv^^

( konstigt nog sa har jag inte haft ngn hem langatan annu, fast dom sa att man kommer att ha det. pappar peppar ta i tra :P haha det kommer vall med tiden skulle jag tro..)

ciao ska ta och dricka mitt starka te nu...
                                                                    :P

REGN!! :(

Idag har det varit daligt vader hela dagen... men men ja antar att det e "straffet" man far for att aka till england.. :P
Vi akte till en carboots sale i morse jag, Hajacka, Sandra och Brian. Det var hur kul som helst!! hittade nagra riktiga fynd^^ sedan gick vi till deras kyrka ( tack o lov inte for en bon eller ngt e inte religos pa ngt satt..) efter det bar det av till treasure house. dar vi gick omkring ett atg och kollade riktigt mysigt va det! :D
Inforskaffade mig gjorde jag ett inkop infor skolan som borjar imorgon^^ :S e lite nervos om jag ska vara riktigt arlig..

appropa ingenting:P sa ska dom (sandra och Brian) ha en fest for mig nu pa lordag^^ haha ska bli riktigt kul:D som verkar vara riktiga festprissar (A)

PS. pojkarna e hur snygga som helst (eller nastan alla^^) hihi

hoppas vadret e battre i sveige an vad det e har :)

Hade bast!

England!

hej svejs!

som dom flesta av er redan vet sa befinner jag mig i England for ogonblicket och jag kommer att vara har i 11 manader ganska precis^^

Allt har hant sa fort for bara nagra dagar sedan var jag med min klass och sa hejda till dom, nu sitter jag har i deras arbetsrum..
Pa vagen ner (eller upp) hur man nu vill ha det, sa akte jag helt sj det va riktigt roligt men det kanndes lite tomt och trakigt att inte ha ngn att snacka med.. men da jag anlande till kopenhamns flygplats motte jag upp en annan svensk student hon var riktigt rolig att snacka med vi skrattade som galningar :D
Ni skulle ha satt planet som vi skulle aka med till Leeds!! Det minsta planet jag ngnsin har satt!! ( som tar passagerare) det va en enkel plats pa ena sidan och pa den andra var det tva platser, helt sjukt.. raderna fran ett till 15. MEN dom hoppasde over nr 13 XP hahaha helt sjukt!!

Da vi kom fram efter flygturen sa fick vi vara vaskor och gick for att mota vara familjer! men det visade sig att min fam inte kunde hamta mig a jag blev hamtad av en annan fam som jag i och for sig har haft kontakt med ( jag skulle ha dom fran borjan men sedan blev det knasigt..) sa jag och en Norst tjej foljde med dom hem dar sedan omradesrepresentanten kom och hemtade mig:)

Da vi kom till familjen blev det soom ett stort kalas om man vill saga sa, deras barnbran tog over nagra kompisar som jag fick traffa, dom verkar hur snalla som helst :D  Da mamman senare pa kvallen visade mig runt i omradet traffade vi pa ett par killar som kommer att ga i moin skola och dom verkade valdigt gulliga och snalla, valdigt valuppfostrade ( och dom var typ som "bad boys" har i england) inte som killarna hemma, om dom e "bad boys" :P hahha skuillnaden ar enorm!

men bar for att dom alla ar sa snalla mot en sa ar deet inte latt! det e riktigt tufft att orka med ett "helt nytt sprak".. MEn det basta av allt det ar att dom tror att jag e versta sprak geniet:P haha for dom fragade vad det va for sprak jag kunde och da sa jag: svenska, engelska, danska, norska, lite tyska och lite finska :P haha for dom flesta forstar ju vad en dansk och en norsk sager om du e svensk och vise versa^^
____________________________________________________

En ny dag gryr :)

idag foljde jag med mamman (som heter Sandra) in till stan, dar fixade vi en nyckel till mig med en brittiska flaggan pa riktigt roligt^^ vi gick omkring dar ett tag och sedan tog vi bussen hem och nu ar hon o klipper sig medans alla andra ar ute pa sina egna aventyr^^ Japanskan hon ar och skriver en uppsats om brittiska matvaror.. Saudiearben han ar pa vag till London over nagra dagar, och pappan (Brian) ar och spelar golf med nagra kompisar..

Sjalv vet jag inte vad jag ska hitta pa funderar pa att vara nyttig och springa lite, men vi far se om jag orkar (A)^^
det finns sa mkt att skriva om orkar inte sitta har langra :P hihih

simma lugnt <3

:D

Shamina du är en ängel! tack för hjälpen. Till sist blev sidan inte så pjokig^^ det är mkt hårt arbete och frustration som ligger bakom  den fina bakgrunden! :D
tack ännu en gång för hjälpen <3

sweet dreams!                                                          
                                                                               

Sista dagen!

Idag va det lite panik, haha va tvungen för att hitta en adapter så jag kan ladda min mobil och efter mycket letande båda här och där hittade jag en som jag ville ha som inte låg på 300 kr. (det känndes som att kasta pengar i sjön:P)
nu hittade jag en på Tecknik Magasinet för 100 kr vilket är mycket bättre^^ haha

Strax efter det va det full rulle bort mot skolan för ett sista farväl av kompisarna:( känns ganska tungt att säga hejdå då man har gått i samma klass och träffat varandra nästan varje dag i ett årstid! Det versta är nog att jag inte kommer att hamna i samma underbara klass igen :(  Ni är svårslagna mina snå gullungar <3

Btw innan jag säger tack och hej för stunden så måsta jag säga att det är en otroligt rolig idé Samina och Molina att ni också ska börja skriva blogg ;D haha då blir vi ju blogg-polare! haha

Simma lugnt i badkaret^^

Välkommen till min nya blogg!

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0