Twilight nr 3 idag ^^

Hejsan hoppsan! har inte haft något internet så därför jag inte har varit den bästa på att skriva vad jag har gjort (a) :P

Men vet ni vad?!!? :D Ska gå och se då ECLIPS!!! :D :D :D gissa om jag är exalterad?! ^^ ;)

Har även köpt en ny mobil som jag verkligen älskar har kommit ut ur stenåldern och kommit upp till nästan 2010 talet! ingen touch screan skärm här inte men den funkar för mig fick ett abonnemang med den också så nu gäller det att hålla i pengarna så man kan betala räkningen :S :P haha :)

Ska snart börja röra mig bort mot bion ska möta max vid halv nio och sen kommer Katja och möter oss där antar jag :D ^^

Turkiet!

Japp idag så dra jag, mamma, moa och alvin till Turkiet i en vecka ska bli såå himla skönt! :D läääängtar som fan tills vi är där ska bli bruuun nu ^^

Har haft fullt upp de senaste dagarna har varit på 4 mottagningar , haft inflyttningsfest x2 och varit på ett flak! :P haha gud ja 'är helt slut mne det har varit hur kul som helst! :D

Inflyttningsfesterna blev väldigt lyckade det var super kul at ni alla kunde komma tack så himla mycket för alla fina presenter :D har fixat till allt förutom garderoben har minst 3/4 kvar att packa upp och min garderob är typ redan full ... :S -.- xD hahah (a) har kanske lite mycket kläder :P

Sofia din mottagning var väldigt mysig och maten WOW den var underbar!! :D Maja din tårta den var utsökt hann inte riktigt få i mig maten :P haha
Sen blev det dagen efter blev det flak åk och wow vilken känsla nu är ja ju as sugen på att ta studenten! :D träffa Elsa på flaket det var inte igår ja såg henne så det var super kul ^^ kanske ses i sommar på hörböte ;)
efter det blev det att springa hem och hoppa in i duschen och sen iväg till jossans mkotttagning och efter det blev det iväg till malins och det var massor med god mat och tårta och sällskap :) <3


icmeler dit vi ska :)

Ses om en vecka, om man inte träffar någon söt turk som man gifter sig med xD

tagga till nu people

Inflyttingsfest idag hoppas verkligen att det blir lyckat! ^^ det önskar nog alla vill inte att det ska vara att alla sitter i ett varsit hörn och bara glor skulle dööö ifall det hände! :P neeh inga mer negativa tankar nu! bara posetiva^^

Har även skrivit upp alla på två ställen pallade inte skriva upp alla på fler, så vi står förhoppningsvis på listan på Nype och Metro men ifall det finns någon som orkar skriva upp oss på fler så hör av dig till mig så säger jag alla namn på alla som ska med ;)

Är i skolan nu har inte lyckats skaffa internet hemma än -.- men jag bor ju inte direkt långt från ksolan så det går ingen nöd på mig än, har inte köpt något till ikväll har tänkt bjuda på tårta något måste man ju bjuda på och tårta gillar alla! :D så ska köpa allt till tårtorna vi blir as många som ska till min lilla lägenhet på 28 kvadrat xD hahha tror vi blir lite mer än 20 ifall alla kommer som har sagt att de kommer vissa har sagt kanska och andra har inte svarat -.- :P

men men nu ska jag hem och städa, as kul :P puss puss ses ikväll :D :D :D :D :D :D :D :D

Lunch Date

Heeej hoppp :)

Idag är det torsdag och jag är LEDIG!! :D såå himla skönt är även ledig imorgon vilket inte är helt fel ^^ Imorgon har jag också min inflyttningsfest, ska bli super kul att se alla :)

Mamma ringde imorse och fråga ifall jag ville äta lunch med henne vilket man inte tackar nej till, En lunch med mor på stan kan det bli bättre?! = ingen disk för min del idag :P

S kommer sen över hoppas jag eller det sa han ialla fall att han skulle göra sen ifall det blir av eller inte det är en annan femma .. -.- :P  men jag håller tummarna :)
Så nu sitter jag på mammas jobb och bloggar xD haha vet inte ifall man får det men men (a) sen blir det Taco Bar MUMS!!! :D <3

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0