last day of the mini home coming

Sista dagen i mitt favoritland.. :( känns alltid lika tråkigt att åka härifrån men man måste ju åka hem, hem till sina nära och kära.
Men att komma här ifrån känns inte som en vanlig semester att det är skönt att komma hem, miss förstå mig inte nu men jag har ett hem här också mitt andra hem har ju bott här ett år så har lite av mina "rötter" här också, fast jag har ju mer hemma i Sverige :)
Så vad har jag gjort jo igår så gick vi ut och hade det kul :) köpte även TVÅ par skor!! :D hahahha egentligen så behöver man kanske inte 2 par converse men kunde inte bestämma mig och det är ju sååååå billigt här!!! två par här gick på 741kr. kan ni fatta det :O :D Så jag har skämt bort mig själv för den här månaden ^^ hahah
tror det var den färgen finns två ganska lika lila färger :P hahha

pizza hut till lunch! :D

Pizza hut idahg ska snart åka in är fett hungrig! :D

hemma från balen

good morgon hoppas allt är bra med er och att ni har sovit gott:) jag har sovit som en bebis, helt underbart! xD
Som ni vet så var balen igår och det var super kul, verkligen väldigt posh, och fint gjort dans golvet eller dj:n kunde ju ha spelat lite bättre sånger men det var ändå bra låtar:) Var väldigt coolt då vi ALLA, och då menar jag alla 100 pers elever som lärare, dansade dels "cha cha slide" och "hey macarena" det var nog det bästa ;)
Ligger nu i sängen och väntar på att Lizi ska vakna eller något :P Ikväll blir det antingen Town och utgång eller så blir det hemma kväll med Euro Vision Song Contest ;D Min röst är nämligen HELT BORTA! har ingen röst kvar den började försvinna redan i tisdags och nu är det ner eller indre helt booorta.. :(
mitt hår igår, var inte så fint efter flera danser ;P fick ta ut det men var iaf fin då jag kom ^^

Balen :)

Heeeeej :D
Nu är frisören här som ska fixa håret på mig och Lizi, Lizi ska fixa sitt först^^
Ska gå ner och vara social med henne:) x x

England del 1

JAPP nu var man här igen ^^ Är så skönt att träffa alla igen kom hit igår och det var en intressant resa.. :S :P haha kom till Manchester airport och så har jag köot pengar till min telefon men då jag försöker ringa över mina pengar på telefonen så funkar det inte det visar sig att mitt sim kort inte funkar över huvudtaget -.- Mitt engelska då, och mitt comviq kompis funkade ju inte heller så satt där utan någon som helst möjlighet att kontakta någon av mina vänner, de sa att det skulle komma och möta mig men det gick ju inte riktigt.. :P men jag fixa det då jag kom till York men det skulle ha 2 timmar för mitt sim kort att bli aktivt igen ..
Så jag tog bussen till skolan och där träffar jag på tom det första jag gör ^^ Han var väldigt förvånad att se mig han trodde inte jag skulle komma förän på fredagen :P
Igår kväll så gick jag och ett par kompisar till en pub som ligger precis i närheten och det var super mysigt vi prata massor om massa saker och skratta och hade oss ^^ Idag skulle jag ha träffat Tom men det blev inte så han fick förhinder men kanske senare ikväll.. :)
Var även hos Sandra idag det var kul^^
Nu sitter jag här i soffan hos lizi och snart blir det middag MUMS är jätte hungrig!!! :D
Jag och Lizi <3

de här alltid lika kul :D

KÄRLEK:
Är du kär just nu? nja det vet jag inte..   
Har du någon kille just nu? - det beror på men neeh skulle inte säga det xD
Har du dumpat någon? - heheh jaa och tur var det, jävla skit
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - gud så taskigt! :O
Vem kramade du senast? - Mamma (a)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Hallå NEJ så klart!   

SKOLA:

Är du duktig i skolan? - i de flesta ämnena iaf :P
Har du bra betyg?-  får det man förtjänar
Har du fått göra om ett prov någongång? - jaaa -.-
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Japp :D
Sköter du dej i skolan? - självklart :D
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja vem har inte det? :P
Haft mobilen på lektionstid? - ja vad är det för fråga? 0.o
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej så långt går jag inte.

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ja men inte länge till ;D
Trivs hemma? - jadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - rymt och rymt gått hemifrån ja

Har skrikit och slagit din mamma? - inte slagit men skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej :)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja det har jag nog gjort
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla minus Catarina! xD
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - självklart.

VÄNNER:
Du har vänner? - Yeaas
Du brukar vara med? - diffrent from day to day but mostly the sweedie crew :P
Vem/vilka var du med sist? - KAtja och hennes syster Amanda
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Självklart!!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Absolut!
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja det har jag:)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha neej är du galen?!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - tror inte det? ..
Har du fått nån ny kompis denna månad? - Ja vet inte tbh

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - nja..
Tar kort på dina bröst? - ööööh... 0.o
Super dej packad varje helg? - nej inte direkt långt ifrån tbh
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? -  luckigt :)
Ditt hår e knallblont? - neeh röd blont

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - man är ju 18 så ja :P
När drack du alkohol senast? - vet inte kommer inte ihåg xD
Vem bjöd dej på alkohol? - jag själv? :P
Vad var det för sorts alkohol? - ....
Brukar du dricka alkohol? -  nej inte direkt
Har du druckit öl? - ja
Tycker du om öl? - det smakar seriöst som piss!!

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - vad tror du? -.-
Vill du bli kriminell? - nej.
Varför gör du sånt här? - wtf? 
Vad är inte okej med att vara kriminell? - massor av grejer.. 
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - självklart ;P
Har du suttit i fängelset? - ... nej och inget ja planerar att göra heller
Vill du hamna i fängelset? - svara redan på det 

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Ja gud ja skoja inte -.-
När grät du senast? - i söndags som en vattenkran fan!
Du har gråtit över en kille? - neeh tror inte det fan :)

ÖVRIGT:
Motto? - vetefan..
Film? -  kollar typ aldrig på film :P
Musikgenre? - allt :D
Lyssnade senast på? - Africa - toto 
Kändis? - pallar inte mer xD

Matte D pluggande idag

Japp har pluggat as mycket matte D idag, har gjort ett helt nationellt prov så 2 klara 1 to go! Det är fett svårt massa som är krångligt och man måste nästan försvåra det i skallen för att få MVG poängen man så gärna vill ha! -.- :P
Nu har jag en chill pause ^^ behöver det har sprutat in massa mediciner i mig och i ögonen så ser lite luddigt just nu men det går över efter ett tag ;P
hahhahaha sitter i pyjamas & lyssnar på Spotify och gamla Disney hur mysigt som helst :)

sempervillage = vällingby

ifall inte alla fatta det ;) lite långsökt kanske^^ men kul

Shopping in Sempervillage

Gooood morgon på er ska berätta något som ALDRIG har hänt mig förr och det är att igår kväll så hade jag svårt att somna, kan ni förstå det?! :O seriöst, helt sjukt tog mig säkert ett bra tag att somna låg där vaken och ved på mig inte alls kul.. "/ Men till sist så somna jag in och sov fram till, wait for, it wait for it 07:05! xD

Idag så hoppas jag att pappa kan komma och hämta mig här hos mamma men jag tvivlar på att han kommer ha tid för det.. :( så det blir väl bara att plugga in ipoden i öronen och sätta sig på tbanan och åka hela vägen hem fast man fortfarande är typ lite halv sjuk och ont i huvudet fortfarande. Stackars er som har migrän usch lider med er! :( <3
Ha en underbar dag! :D
Klänningen jag och mamma köpte till Moa visst är den fin?! :D

huvudvärk blev till shopping

Haha ja har fortfarande världens huvudvärk helt sanslöst! Skulle ha stannat hemma men mamma ville antingen åka till stan och kolla runt på saker eller gå upp till vby. Jag sa ALDRIG att jag orkar stan men vby kan jag orka en stund. :) En stund blev till 5 timmar! :P
Ska visa allt jag har köpt helt sjukt blev masssor till lägenheten och lite till mig själv också^^ hehe shoppingsuget slog till igen! :P

två tallrikar och skålar och 2 rosor att ha på bordet typ^^

Disktrasa och smörknivar

Deciliter mått, osthyvel, skärbräda (ROSA" :D)

två tesilar formade som jordgubbar

Klänning från HM as fin! ;D

Shoppingpåsen^^

huvudvärk a la orvar!

Ja igår hade jag världens huvudvärk kändes som om mitt huvud skulle gå sönder! seriöst, tänkte "neeh nu ska jag sova bort det" så tog någon värktablett vi hade hemma och gick och la mig vad typ halv 10.
Vaknar av att jag är as varm, ont i huvudet och att jag inte vet vart jag är?! kl var då som vanligt innan 7.. -.-
huvudvärken slår till :P
SÅ idag blir det ingen gymning för mig som jag hade tackat ja till.
Igår så köpte jag lite saker med Katja efter att vi jobbat, följde med henne hem och vi gick av vid hässelby gård för att gå in på apoteket, hade inte tänkt köpa något men det föll ju inte som ni alla vet kom därifrån med både det ena och det andra :P
  • Visibly clear 2-in-1 Wash mask
  • Blackhead eliminating, daily scrub
  • Oil free make-up remover
  • och en borste
Haha ja som hela tiden säger att jag måste spara mina pengar vilket jag måste men det är så jävla svårt har ett så stort köpsug!!! xD

b e a u t i f u l

Hejsan hoppsan nu var det ett tag sen sist tror jag :P hahah Anledningen till det är för att min kära far har bestämt sig för att ta bort internetet eller vi ska skaffa ett nytt rättare sagt så just nu har vi inget, (har lyckats koppla upp mig mot grannens just nu ;) )

Men vad har jag gjort jo igår var jag på studentskiva och inte vem som helst studentskiva utan JOSEFINES studenskiva! ^^ :D det var super trevigt alla var utklädda får ladda upp bilderna från facebook tog inte med mig min kamerna så får ta från de som hade med sig kamerorna :)

Ja idag så har jag inga lektioner och S går bara halvdag idag så han fråga ifall vi skulle ses men jag kan ju inte börjar jobba om en timme så ska fixa det sista bara sätta på mig facet sen är jag klar:P
Så jag är lite arg över att vi inte kunde ses idag för vi ses inte så jävla ofta fast vi sågs i måndag och det var as mysigt! :D han kom fast han inte mådde så jätte bra vilket jag tyckte var super gulligt av honom ^^

Nääh NÄSTA anhallt Badrummet! puss och kram

Har as tråkigt..

..så sprang runt här hemma hos mamma och hittade massor av solglasögon som jag har (två är mammas men de tog jag med ändå) :P haha så nu har ajg fotat alla som jag har här har några hos pappa också xD men kan aldrig få för många men visste inte att jag hade så här många.. :S
Nr 6 och 8 är mammas :P
Mina personliga favoriter är nr 1-3 de är super coola älskar hjärt glasögonen! köpte de i England för 1£! :D de kommer med till Turkiet då jag åker dit ^^ Gud jag har verkigen inget liv, inte då jag försöker hitta på något att fördriva tiden med heller omg säger jag bara xD

vaken 100år innan jag behöver... som vanligt ;P

Goood Morgon på er!
är upp som vanligt mycket tidigare än vad jag egentligen behöver.. men jag tycker bäst om morgonen! :) den är helt underbar som t.ex nu på morgonen jag sitter halft klar har inte sminkat mig eller fixat håret så det är bara det som behövs göras innan ja sticker till skolan. ^^
Men som sagt det som är bäst med morgonen är ju hur stilla och lugnt det är sitter vi vardagsrums bordet och kollar ut över trafiken och det är soligt och lugnt. Lungt att det inte är så många bilar och man kan höra fåglarna helt underbart! :D
Hehe testar min nya webb kamera som sitter på datorn och den är ju helt okej^^ :D
Jaa vad mer händer idag??... JOOO just idag är det räknestuga med hjälp på plattan som jag ska gå på med Katja vi har anmält oss och allt:) Så då blir det hård träning inför Nationella Matte D behöver få lite hjälp med vissa tal och få lite förklarat för mig helt enkelt.. Olof kan inte alltid förklara på ett bra sätt så.. Och här är det ny utbildade studenter som hjälper till så peppar peppar att de är bra ;D är övertygad om att de är det :)
Nu är det slut på mi tt babblande ska fixa och dona lite nu:) hoppas ni får en bra dag. Ska göra mitt bäst för att få en bra dag idag!

happy times

dagen började mindre bra med att jag vakna as tidigt.. -.- och att ja var tiditgt till skolan fick sitta och dega av en hel lektion, var klasstiden som vi inte hade som läraren inte hade sagt något om.. -.- var inte på topp då men sen under historian så blev allt mycket bättre ^^ haha för att göra en lååång historia kort så fick jag ett mess som fick mig att må bättre ;)

Efter skolan så åkte jag hem till pappa och hämta min dator som jag gärna vill använda pappa har sagt upp internetet men vi får nytt i juni .. :P Fast jag får mitt redan den 21 maj ^^ hehe inte långt kvar nu! :D

the good times

When u didnt have to worry about a thing! when u could laugh and play as much as u wanted! No Must and Should do..

More Then Life

Japp nu hände det igen och ja är på pissigt humör för det! -.- men till sitt försvar så är han magsjuk och typ har spytt och suttit på toa hela dagen men jag tycker fortfarande att han kunde ha sagt det tidigare..

Jag vet att det jag gör inte är bra för mig, på något sätt jag bygger upp ett hopp om att få se honom och det som händer varje gång är att det blir krossat, att jag blir krossad ledsen och arg.
Men jag kan inte sluta, kan inte hjälpa det över huvudtaget. Då vi ses så är det jätte mysigt och han är snäll och trevlig och mysig.
Men jag vet också att det där i mellan har en STOR betydelse och han kan säga fel saker ibland, eller väldigt ofta. Jag vet att jag borde vända nu innan det går för lång det börjar komma till den punkten nu att välja stanna eller gå, och jar har ingen aning om vad jag kommer "välja" det finns bra och dåliga saker med alla och han kasnke kan ändra sig.. lite iaf. det är inte mycket jag kräver..

The only thing i want is to feel again and be loved. that's what i want! 

Nu är det klippt

Idag skulle ja ha gjort matte men det blev inte så gick upp till vby med mamma och så shoppade vi massor dels en ny bikini till mig och hårfärg, så nu har ja färgat håret, är röd blont typ inte så stor skillnad från förr bara att nu finns det ingen "utväxt" inte för att det syntes men det var en liten skillnad :P

Det här är bikinin jag köpte den är super fin på blev kär i den direkt! :D Rolig och det händer något på den^^

 

WARP W SORIA S10 TOP BLACK

WARP W SORIA S10 BRIEF BLACK


















Moa och Alvin är båda sjuka så imorgon drar jag hem till pappa, kan verkligen inte bli sjuk nu!!

one more chanse or is it enough now?

FAN FAN jävla skit! det är inte många som vet vem det är jag snackar om då jag skriver "HAN" men vissa vet har inte berättat det för många med flit även om ni är mina närmsta vänner så är det mycket möjligt att ni inte vet vem det är det är inget personligt men jag har bara inte fått chansen att berätta om honom. Vissa kallar honom för idiot andra för skitstövel och att han inte behandlar mig så som jag kanske förtjänar.. men jag vet faktiskt inte to bee honest. Det finns så mycket bra med honom men det finns lite mindre saker också, kanske till och med mer.. "/

Det var han som jag skulle ha träffat idag men han kunde inte komma blev som sagt djupt besviken och allt plus att han sedan sa lite saker som fick mig att må dåligt, sådana saker som man inte sägen inte till någon över huvudtage!

Jag: ja det suger att du inte kan komma men jag förstår att du inte kan gå iväg från dem men det betyder inte att jag gillar det.. -.-
Han: exakt.. men ifall du behöver så ring någon annan alla har behov ju, det gör mig inget lovar! 

Ja menar vem fan säger så kände mig krängt och blev arg på honom ännu en gång på att han inte fattade! fattade att ja inte är ute efter sex från honom det är mysigt att bara vara med honom vi är så lika på olika sätt men på vissa är vi som hund och katt har inte samma värderingar överhuvudtaget..

1 maj

Skulle nog hellre kalla den för jävla fitt första maj! usch verkligen usch trodde det skulle bli en rolig dag idag, hade bestämt att träffa en person som jag inte har träffat på ett tag såg verkligen fram emot att träffa honom, alvin är borta och mamma och moa har åkt till stallet så det skulle bara vara jag och han hela dagen. Händer aldrig sen visade det sig att han skulle få gäster från utlandet över just den här helgen .. fick reda på det imorse vaknade glad och alll men det ändrades VÄLDIGT snabbt. det var precis som en jävla bomb föll ner och krossa mig.
länner mig helt sönder trasad just nu detta är inte första gången det här händer att han inte kan komma och han säger det samma dag som vi ska ses

Så vi har typ bråkat lite eller jag har varit jävligt otrevlig mot honom men det tror jag han fattar han är inte dum att det är för att jag blev riktigt riktigt besviken, på honom och på hela dagen.. :'(

I don't know what to feel
Heart is dead
Mind confused
Don't know what to do

Feel sad for many reasons
Lust, hatred confusion
Can't handle it all

Eyes crying
Body dying

No sound of hope
Just quiet humming
And distant echoes fild with sorrow

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0