hatar rubriker

usch för rubriker! det är så jävla svårt att komma på en bra rubrik.. ibland får ja till det tycker jag själv men inte alltid:P
Igår så träffade jag Sebbe inne i stano ch vi gick runt och kollade lite i affärer och fikade sedan på ett ställe, det var super mysigt kul att bara umgås med honom en dag:D


Igår köpte ajg ett par solglasögon inför isommar har alltid velat ha ett par pilot glasögon med spegelglas på och gissa ved jag hittade på Åhlans city:) super snygga tycker jag^^ (haha blev en badrumsbild kanske inte det snyggaste men men ^^ =) )

Idag så blir det att träffa Katja ska åka hem till henne nu så ses senare! ;) <3

what ever happens happens

GOOOD MORGON!! :D

Igår var det en toppen dag! hade bara en lektion, svenska prov dock och jag hade pluggat så det gick förhoppningsvis bra^^ Åkte sedan hem o mamma var hemma så hon bjöd mig på lunch i vby *mums*. Vi gick ombring och shoppade jag hittade två par bhar och ett par trosor, underkläder behövs alltid! ;)

På kvällen blev det fest hos Sebbe ute på Ekerö, var super kul! :D :D träffa en tjej som gick på samma grundskola som jag.
Kom hem gasnka tidigt jag Katja och Peter tog sista bussen hem resten sov över där. =) ska träffa sebbe lite senare idag och så ska vi gå och kolla i affärer:)

nu ska ajg gå och äta lunch med mamma och alvin:D <3

starts in my toes, makes me krincel my nose

Vad händer idag?..
hmm.. tja det är skolan osm gäller som vanligt.. Måste stanna efter skolan och få hjälp med matten, vi håller ju på mad Matte D nu och det är ganska svårt.. men det vi gör nu har jag redan gjort med det är mer det vi gjorde då jag inte var i skolan på en hel vecka, det är det som inte sitter i huvudet än :P

I går fick jag ASS ont imagen på vägen hem från Katja, vet inte varför men det försvann lika fort som det kom..:S hel skumt!

Just nu så sitter väl Max på planet till Thailand, han ska vara där i 2 veckor.. Gud va brun han kommer vara då han kommer hem! :O kommer se ut som ett spöke brevid honom -.- hahaha

Owl City – Fireflies
min favoritlåt just nu bara älskar den ^^

lördags godis

halli hallå stå på tå!^^

Igår träffa jag en kompis som jag inte sätt på ett bra tag det var jätteroligt att ses igen efter 3veckors "uppehåll" ;P vi kollade på film och pratade, gjorde saker som vi har gjort förr och som jag har saknat med andra ord :P

IAF shit vad kalt det är just nu! :O det är -12!! :O så skönt att vara hemma och sitta i mjukis byxor som jag för övrigt aldrig har på mig:P hahah
Har skrivitmitt CV idag och mitt personliga brev, är mycket nöjd med resultatet:) skickade även in det till lite olika ställen ska fortsätta skicka in imorgon också men för tillfället så är det bra:D

Sorgens torsdag

Ja det är verkligen inte en kul dag idag och den har bara börjat.. Börjar iof igår då catarina (pappas sambo och f..ästmö, har t.o.m svårt att skriva det) hon får typ damp på mig o går till pappa och klagar att jag inte har bäddat sängen idag, herre gud är det det värsta som händer i ditt liv just nu?!? Så på morgonen så bad pappa mig att byta mina lakan, han tog fram ett par som är snygga med segelbåts tema på, han vet att jag ÄLSAKR dem (men det är et par som finns av dem så får egentligen inte använda dem, inte för honom utan för henne..) så då fick hon damp på mig igen och så och så ger hon mig de fulaste hon kan hitta i skåpet de passar inte ens ihop har nu då:
Blått underlakan
Blå rutigt (ungkarls stuket) som påslakan
och RÖD BLOMMIGT örngott!!

herre gud vad tänker kvinnan med man blir ju spyfärdig bara man ser på det!

sedan för att få grädden på moset så åker Bethany hem idag!! :'( har haft det jätte kul med henne den veckan som hon har varit här:) Ska åka till England i maj för att gå på balen^^

Dålig uppdatering... sorry

hej hoppas det inte har gått för änge utan uppdatering :P haha

vad har jag gjort jag har varit på Katjas land och det var super kul! :D Nu har jag Bethany här från England^^ så skönt att få se henne igen, har saknat henne och jag saknar england varje dag, det finns inte en enda dag som jag inte tänker på den tiden, det är en del av mig och det gör ont att veta att den delen kämnade jag där och tog inte med mig tillbaka.. :(

idag så har jag varit i skolan medans Bethany har varit på sightseeing runt sthlm, hon vet troligen mer om stockholm nu än vad jag gör:P haha
Sedan så gick vi på Vasa museumet Max följde med och det var trevligt^^ efter det så blev det fika hemma hos mig:)

Middagen bestog av svenska hemmagjorda köttbullar a la Linn ;) och efterrätten blev det SEMLA^^

ses snart igen^^

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0