blackpool 26 sep - 29 sep

blackpool va riktigt rolgt vi shoppade som galningar(A) haha akte dit med 1 halv ful resvaska kom hem med 2 fulla hahaha :D
vi gick till primark det e nog det billigaste stallet pa jorden hahah och allt e typ markes klader det e typ som en outlet fast billigare och dete dagens mode^^ onskar vi far en till york snart sa jag slipper aka till Leeds eller Blackpool for att fynda;P haha
    
blackpool tower  typ som eifeltornets top :P hahah^^


Dagens projekt va att ga till skolan (missade nastan bussen) fick betala £3.80 for att kunna komma aka till och fran skolan..
Val i skolan droppade jag ett amne (sociologi) det va kul sa lange det varade men jag har for mkt laxor och for lite tid att gora allt pa.. :S
Matte laktionen va en riktigt langtrakig en idag vet inte vrf det bara vad det.. :P

det roligaste med hela dagen va att jag, Caroline, Lisa och Sammy akte in till stan efter skolan och gick pa starbucksva hur kul som helst! <3
Mina underbara vanner kom ocksa ihag min fodelsedag, och i dag sa fick jag nagra presenter fran nagra av dom :D atck sa jatte mkt!! <3
   en chocklad bit dar det star "happy birthday Linn" :D hur gulligt som helst! 

tack annu en gang^^ 
xoxox               

we r red u r dead!

Skolan e toppen jag bara alskar det^^ men jag ska droppa ett av mina 4 amnen det e for mkt laxor har ingen fri tid..:S
jag alskar alla vanner som jag har fatt, alla e sa snalla och underbara har till och med gatt med i ett fotbolls team^^ vi heter " we are red u r dead"  hahha men det borde vara " we are red and dead" :P hahaha vi suger!

MOLLI, detta e ngt for dig^^ vet du vad jag at till frukost har om dagen?! hahah jag at en kroasang med choklad bitar i till frukost! hahah va hur gott som helst :D far kopa det till dig och skicka som en julklapp;) hahha<3

Forra helgen akte jag till the sea side med lisa det va hur kul som helst! vi akte bil dit och det tog typ 2 timmar, har aldrig varit sa radd i hela mitt liv!! dom kor som galningar i det hara landet!! omg dom kor ta mig tusan 70 pa en vag som e gjord for 30 och vagen e inte rak och inte direkt bekvam att aka pa! trodde jag skulle do!!! och att det e morkt gor ju inte saken battre da vi skulle hem. 
Men jag overlevde tack o lov ^^

ska ta och dra over till Tom han ville typ ge mig sin pressent innan jag aker imorgon bitti till black-pool tidigt i morgon bitti sa det blir en tidig kvall:)

xoxoxoxo

ett tva tre..

1. Pa morgonen akte jag in till stan for att traffa dig i 2 timmar, jag maste vara helt galen^^ No i`m in love ;)

2. Jag saknar dig mamma!
     jag alskar dig mamma!! <3

3. ser pa ett jatte spannande program pa tv:n, det e om egyptens " the valley of the kings" dar dom kanske har hittat tutamkamons fru och barn.. ja jag vet jag e en nord(a) :D och jag alskar det;P

xoxo

love is in the air

love is in the air, haha ja det kan man saga^^
du e det finasre jag vet.. det e ocksa ett satt att beskriva det^^
 
hahha det finns sa mkt man kan saga om detta ;D men vi syns imorgon

har inget mer att saga sa...

xoxo

...

Skolan tar livet av mig!! 
det e for mkt i skolan som maste goras jag har 2 biologi laxor 2 kemi laxor 2 sociologi laxor och 3 matte laxor!! och gissa tills nar?! JO till IMORGON!

maste ta och gora allt detta nu far aterkomma om jag overlever..
pussochkram

£20

Traffade Sofia i stan idag vi hade det jatte trevligt jga mote narga av hennes vanner dom va riktigt trevliga:) sedan mote vi upp tom pa vagen och allt blev lite knasigt efter det:P haha sofias kompisar stack en efter en till det bara va jag ,tom och hon kvar:P haha

men det va riktigt roligt det med! da kom vi pa den roliga iden att aka ut med vad dom kallas "red boats" varan heter "madthelyn" kostade oss £20 for 30 min (va inte vart det) men det va anda ganska trevligt o vi hade det riktigt roligt da vi korde genom buskarna som hangde over vattnet^^

Sedan bestamde vi oss for att besoka Simon pa hans jobb:) han jobbar pa ett cafe i stan tankte att vi kankse kunde fa ett reduserat pris(a) haha^^
Men pa vagen hem sa motte jag Simon pa bussen han hade varit hos Machensis hela dagen, sa han hade inte varit pa jobbet ngt idag, han hade aven sagt-upp-sig men han maste jobba i 2 veckor till..

om en vecka sa ska vi alla dra bort till Leeds over helgen (jag far nog ta snalskjuts med tom^^) hihi vi ska halsa pa Machensi pa sjukhuset! ska bli kul att se en annan stad an York for engangsskull:) men det e inte kul att Machensi e pa sjukhuset :`(

puss o kram hela dan :D

the boy in the striped pyjamas..

den va riktigt hemsk men den va riktigt bra pa samma gang, vi va 9 pers igar som sag den va jatte mysigt. pa vagen hem till Machensis gick vi forbi pizza hut och kopte 2 stora pizzor och chicken nuggets, hur gott som helst hade inte atit sen fukosten.. ja brukar aldrig ( hamder kanske ngn gang) skippa lunchen.. :P

Sa om ni vill se en bra film pa bio om sadar ett halv ar eller sa, sa tycker jag att ni ska se "the boy in the striped pyjamas" den handlar om ww2 ur en pojkes perspektiv, och hur han blir basta kompis med en jude pa en "jude forlaggning" och ska forsoka att hjalpa honom att hitta sin pappa som ocksa ska finnas pa lagret.. Jag tanker inte beratta sluten man det e ett ganska ovantat slut.. 
alla trodde att det skulle sluta anorlunda an vad den gjorde .. :(

tror jag ska dra in till york och traffa Simon han jobbar nu sa ska ta och stora honom lite(A)  haha

manga kramar // Linn

11/9 - 2008

York e en valdigt vacker stad! ni borde komma hit bara for att det finns sa mkt att se! dem har en gamal mur (som ser ut som kinesiska muren^.^) som ringlar sig genom en bit av York.


Jag, Simon och Tom akte in till stan efter skolan och vi fick turen att det blev en dubbel dackare:D:D det va riktigt roligt! sedan stack simon till en kompis hus och jag och tom motte en av hans basta kompisar, hon va riktigt trevlig:) Sedan sammanstralade vi med Simon hemma hos Machensis hus. Hur stort hus som helst 4 vaningar och jatte snyggt inratt mitt i centrala York :D

  

Btw vi gick och at pa KFC min fosta gang ever men det var inte som jag hade tankt mig..:( inget speciellt..) typ som Donken men utan hamburgare.. :P  Donken och burger king e mycket godare^^  HAHA vi hade versta diskutionen om KFC vad dom hade i sin mat, Tom anser att det e allt som en kyckling har pa sig foruton kottet.. :S jag och Machensi tyckte tvartom for hans information kommer fran internet och wikipedia och hur palitligt e det pa en skala 1 - 10?! :P haha


kl blev runt 8 innan det blev dags att dra sig hemmat igen.. men jag ska traffa dom igen idag och vi ska ga och se " the boy in the striped pyjamas"  jag ska hora med Simon pa sociologin i eftermaiddag nar vi ska traffas.

Sitter nu i bibloteket och ska igentligen titta i en biologibok om "protein structure" :P har aven matte och kemi att gora sa det e val bast att jag satter igang antar jag ..:(


hade bast dar hemma i Sverige!  <3

I`m not crazy! I`m happy

"your crazy" you said.. men jag haller inte med :P "I see my self as a happy persone"
men jag antar att det inte e sa du ser mig:P hahah
 
shit va roligt det va da du forsokte saga ekollon:P haha hur kan man fa det till "ekkodelof" ^^ du e for sot!

ses imorgon samma tid och samma kanal! ^^

HENRY!

Sag hej till HENRY^^
 
 deras sota lilla damsugare^^

OMG :D

vilket party! har aldrig varit med om ngt liknande! Det va hur kul som helst alla va as packade:P
vi va ganska manga i deras lilla hus, vi pratade massa strunt och skrattade och hade en enastaende kvall^^
haha jag tror att dom drack upp 10 vinflackor + att dom hade med sig eget:P
sedan sparade det hela ut llite med det loste sig, tack och lov! kommer aldrig att glomma detta!

sa min dag e redan planerad:P haha ska dra och torka golven fran lite av varje :S vill helst inte veta vad det e jag ska torka upp...:(

Ciao simma lugnt
                                                                                     

mycket att gora

idag va det regn igen.. men tack o lov sa holl det inte pa sa lange^^ jag akte sedan in till stan med en kompis och jag kopte en parfym och lite skol saker (dom vill att vi anvander fargpennor...:S;P haha) finns inte sa mkt att saga har sa mkt laxor att jga inte vet vart jag ska borja och jag har bara gatt i skolan i 4 dagar... 2 st biologi laxor 1 matte laxa 1 sociologi laxa 1 papper jag maste fylla in.. vet knapt va det handlar om:P och sa va det ngt mer haha ha en bra kvall forhoppnings vis battre an min^^ CIAO

Skolan...

hejsan!
nu har jag gatt nagra dagar (2dagar) i skolan och det e riktigt roligt^^ men det e JATTE svart.. inte amnena jajg har utan mer spraket men man hanger med anda:)
jag har valt att lasa:

chemestry - kemi
sociology - sociologi
biology - biologi
math - matte

det som e det svaraste med att vanja sig med allt det ar att hitta i skolan dom har lixom olika "block" och sa kallar man alla larare Mr, Mrs, miss eller sir nar man till talar dom..

hade bra!
Ciao

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0