ooohlala

God Morgon allesammans hur star det till hoppas allt ar bra:D

I gar kvall sa var ajg hos Phil ett tag tog bussen hem till Katherines hus men var tvungen for att ga forbi Katies hus for att hamta mina saker^^ sa fick en liten promenad med packning pa kvallen :P

Igar sa kopte jag min Ipod touch sa nu behover jag bara musik pa den ;D ska fixa det hs katie hon sa att jag fick fora over hennes latar, tack sa mycket^^ snyd bara att man inte akn anvanda spotify till Itunes bara har alla mina favoritlatar pa Spotify ar besatt av det  xD

Imorse da jag satt och at frukost sa kom Benett och vilken overraskning det var har inte satt honom pa super lange kom inte ihag att han skulle sova har ocksa sa det var lite forrvirrande^^ han ar sa himla snygg wow traffade honom pa Katheines fotografering och vi bytte nummer och har pratat ganska mycket sedan dess pa msn och mess:) da jag kommer igen sa ska han komma ner hit till York ocksa och sa ska vi ses :D han bor i Bridlington det ligger ca 40miles fran York vid kusten^^
Han ar medlem i ett bad och spelar bas och har manga tatueringar!! en riktigt bad boy ^^ men han ar super trevlig och rolig.

Han var dessvarre tvungen att aka tillbaka till Bridd idag for hans kompis skulle ha en fest som han hade lovat att ga pa.. synd men vi kommer att ses igen snart ish hahah

Katherine har dragit med sin mor och handlat sa det ar bara jag kvar har i huset med hennes pappa haha men jag kommer nog hitta pa nagot snart kommer kanske att dra till Sandras eller nagot tihi kl ar bara 1 sa har massor av tid ju:D

Ikvall sa blir det X-factor kvall hos katie ska bli kul :)  hors senare  xxx

bio

God morgon idag sa har jag sovit hos Katie^^ idag ska vi ga pa bio ska bli super kul vet inte vad filmen heter men jag vet at det ar en film med vampyrer i :P haha hoppas det inte ar en skrackis ;)

Hinner inte skriva mer for nu maste jag rusa ut och mota bussen ska kopa buss pass idag ocksa :D
xx

town soon ish

Hejsan hoppsan :)

Har precis slutat att plugga Kemi med katherine eller hon pluggar fortfarande men har gatt fran kemi till bioligi och nu sa haller hon pa att byta till Matte.. wow och jag som tyckte jag var duktig da jag pluggade och satt i 3 timmar.. :S har suttit sedan 10 ish imorse, sa det har blivit en hel del plugg :)

kommer ju att ha ett kemi prov da jag komemr tillbaka till sverige, har pluggat bade pa sadant som jag redan vet och sa sadant som ar lite halft nytt. Ska banne mig ha ett MVG pa detta prov! haha

Ska snart ata lite mat blir mackor med Kats familj^^
xxx

england del2

Hejsan hoppsan nu sa har jag precis forlorat pa Risk med phil och Katherine :P haha men det gor inte sa mycket^^
Idagsa ficck vi varm choklad pa matten och Mr Mcausland blev jatte forvanad over att se mig, hihi han var i typ chok hela lektionen.

I morgon sa ar det sista skoldagen och vi har bestamt att vi ska till monks cross och ga pa Pizza hut efter skolan pa happy hour:D *Mums*

Hahaha Katherine och Phil dom ar sa himla rolga da dom spelar Katherine hon ar riktigt tavlings inriktad men phil ar inte det eller inte lika mycket sa han vill kalla det lika, men hon vill inte inte da han har tagit hennes kontinent, hahah hur riligt som helst^^
Vi ska nog ata snart ar riktigt hungrig har inte atit sa jatte mycket i skolan eller nagot.. :S
hade en free idag med tom och det var percis som vanligt eller inte riktigt saknar sverige mer an vad jag trodde ajg skulle gora.. knasigt men sa ar de vall vill vara med alla mina vanner men hur man an forsoker sa blir man mitt i klamm...

Maten kallar maste dra^^ puss och kram


vill ha en ipod touch

England del1

hejsan alla som laser denna fina lilla blogg ^^

Sitter just nu i Katherines rum med Katherine och Phil dom haller pa att gora Revision infor imorgon Kat har 2 biologi prov imorgon, lycka till daling! Phil forsoker sitt basta att hjalpa henne att ljugna ner sig lite.. :S

Idag sa har jag inte gjort sa jatte mycket jag har bara varit i skolan sag Tom ett a=tag och WOW han har forandrats. Han har klipt bort nastan allt har och tagit bort alla hans piercingar sa dom i oronen ar borta och den i brostvartan ocksa.. :S men det ser helt okej ut. Det hela fick mig sjalv att tanka igenom det hela ifall jag verkligen vill ha en tatuering fler piercingar etc. Jag tror inte det kommer vara kul nu och vara do snyggt etc men sen sa blir det ju sa att man blir gammal och gaggig.. och hur kul ar det da med hal i ansiktet och en skrynklig tatuering? Tycker fortfarande att det ar hur snyggt som helst med tatueringar ALSKAR DOM, men jag vet inte ifall jag ar lika keen pa att skaffa en lixom.. vi far se fick mig bara en tanke stallare som har satt fart pa hjarn cellerna

har somsagtvarit har i england i 3-4 dagar nu beror pa hur man raknar^^ och det ar super kul har allt bara flyter pa men jag saknar sverige mer nu an vad jag gjorde forut, tror det har med allt messande som jag gjorde innan jag akte hoppas det inte har lagts pa hyllan och att vi fortfarande kommer att messa och ha kul tillsammans :)

Maste ocksa borja plugga infor kemi provet som dom har imorgon som jag ska ha pa mandagen efter lovet.. :) vill bara fa det overstokat nu menj ag vill samtidigt fa ett bra betyg i det sa imrgon pa en free period sa blir det plugg ^^
Ska ga ner och se vad Phil och Katherine har for sig nu, hors senare darlings puss puss

Arlanda

hejsan svejsen, är den ända uppe just nu pappa kommer också att gå upp sanrt för min damer och herrar vi ska till Arlanda idag:D:D det är alltid lka kul^^
Pappa ska tll Köpenhamn med Jobet och
Jag ska till england i 2 veckor! :D
kan ni fatta att jag ska tillbaka till det stället som ligger mig så varmt om hjärtat? jag kan inte det iaf, få träffa alla igen som man inte sätt sedan den 20Juli 2009!

Igår så var jag peter niklas shiba sebbe katja dan och max och såg en utav "the final destination" filmena den var BLODIG usch lite för mycket för min smak då folk fastdede på botten av polen av att dom höl på att tömma polen och så fastnar man med rumpan , trycket gjorde sedan att allt och då menar jag allt  av hans inälvor kom utanför!:P både komiskt och äkligt! Sebbe och Max höll på att dö an garv! :P om jag skrattade så var det bara för att dom gjorde det^^

Innan filmen så gick jag peter sebbe och Katja och gymade på SATS gratis^^ eller sebbe och peter har kort så vi fick komma in helt gratis, vi gymade i typ 1-2 timmar. Gud va starka de är! :O :D dom satt typ och lyfte 17.5 kg på ena armen:O medans jag och katja kom där med ynka 5kg... :P haha men det gör inte så mycket vi kommer att komma ikap XD eller inte;) tihi

neeh nu måste jag slänga i mig min frukost och sedan fixa med det sista taxin kommer 4.45. Är lite nervös nu, men det kanske bara är ett gott tecken vad vet jag;)

puss och kram hörs senare:D (finns på mitt engelska nummer bara så ni vet ifall det händer något viktigt^^ )

121009

Måndagar... vad kan jag säga? Jag hade sällskap med Katja på tbanan det är helt underbart att ha en att åka med! :D vi hade bara kemi och englaska idag så vi slutade riktigt tidigt! stannade dock i skolan lite längre och gjorde kemi labben med Shiba och Katja^^ -så nu är den gjord super skönt!

Åkte till farmor och farfar efter skolan där kollade vi igenom farmors gamla kläder hittade ganska mycket bland annat 2 bal klänningar som var superfina!! en som hon har haft på en nobel middag och hennes första bal klänning som hon fick då hon var 14 år:) och det var inte allt som hon hade.. :O Behöver ju en balklänning till england i Maj så vi ska fixa till de lite men dom är i princip lagom:D

ska nu läsa den resterande sammanfattningen till "to kill a mockingbird" :P haha hoppas inte mina lärare her fått tag på bloggen XD hahhaha puss

borta bra men hemma bäst

borta bra men hemma bäst det är så sant så, det har varit toppen att vara borta och inte gjort mycket har verjkligen sovit^^ men jag är ju världens morgon människa så jag vaknar tidigt det är då dagen är som bäst ju :D på morgonen då inte så många är vakna gå upp och sätta sig och mysa och tänka en stund i soffan :)

Vi har varit på Granberget och kollat på utsikten, hur vackert som helst en helt sysande solig dag igår vi såg nästan ända till Mora därifrån^^ på toppen drack vi också varm choklad som vi hade tagit med oss;D *mums*
Blev också MÅNGA mess till P ;P  haha men vi är bara kompisar så det är inget, vi kommer väldigt bra överrens vi har samma humor och allt^^ vi pratar om allt mellan himel och jord:) hahah

sittar och läser på en samanfattninge av en bok som ska vara utläst till på tisdag XD haha alla i klassen kommer att ha samma svar för ingen har läst boken överhuvudtaget^^ "to kill a mockingbird" heter boken om någon är intresserad..



weekend in Leksand

goood morgon!
hoppas allt ät bra med er, har sovmorgon idag och har betämt mig för att gå till skolan idag och inte ta bussen eller tbanan som jag brukar göra^^ haha det tar bara 40 min och ifall jag börjar gå varje dag som jag är hos pappa kan jag gå med honom och på så sätt får vi båda sällskap och vi får kvalitets tid med varandra, våran relation har inte varit den båsta men vi jobbar på det och det går riktigt bra vi berättar saker för varandra numera, dte gjorde vi inte förut gick alltid till mamma om sådant men nu är det nästan så jag går lite mer till pappa. är nog innerst inna pappas flicka!^^

Ikväl så drar vi til Leksand och är där under helgen ksa bli skönt har inte uppsakattat stället lika mycket förut, har mer sätt det som ett fängelse där det ligger en bit utanför leksand en liten stad. Men nu gillar jag det ser fram emot att åka dit o göra saker med familjen:) det finns inget internet eller något bara en Tv med dom grundläggande kanalerna (kommer då att hitta något som man vill se och inte bara sitta och zappa som man gör hemma. :S) haha skriver då jag är tillbaka^^ puss och kram och trewlig helg! :D:D



herre min skapare!! :O

ojoj jag har börjat att bli så himla onyttig ver inte varför?! måste göra något åt det!.. har blivit lite av en godisgris... men nu blir det ÄNDRING på det! ^^

I morgon så åker ja och min familj till Dalarna över helgen med andra ord det blir pappa jag moa och alvin, Catarina stannar hemma denna gången hon skulle träffa kalle. det är bra för min del för då får jag framsätet vilket inebär kontroll över radion vilket kommer vara min räddning i och med att bilen inte direkt har trådlöst internet.. Det vore igentligen inte helt fel en bil med internet så dom som inte kör kan surfa och lyssna på musik och sådant^^ kanske ska fixa det och ta patent på det :P men det kanske finns^^

sedani nästa vecka så ska jag och några andra kompisar från skolan gå på bio och kolla på en skräckfilm i 3D... :S det var inte min idee, det var sebbes ide... hahaha
Nästa vecka så åker jag till england det är 8 dagar kvar nu:D
Puss

pratar med underbaraste bethany!

hej sitter här nu och pratar med bethany över msn tack och lov för internet säger jag bara! annars skulle jag inte kunna hålla kontaktern lika bra eller alls med england.. Nu kommer jag ju åka dit om 9 dagar ska bli så grymt kul verkligen ser fram emot det så grymt mycket ska träffa alla igen:D

england here i come! ska ta med mig mammas kamera och ta massor med bilder, är normalt sätt super dålig på att ta kort.. men int denna gången^^

på min favorit lektion...

Jag tycker verligen inte om företagsekonomi det är såååå tråkigt, det saknas kemi och atomer elektroner och matte! ;) haha neeh men seriöst så är det dö trist, funderade på ett skippa den och åka hem speciellt då några andra i klassen fick åka hem och inte har något individuelltval.. :O
Men jag stannade iom att vi har ett prov på torsdag och kanske så skulle vi gå igenom något viktigt. Under lektionen så får jag ett mess från Peter gud va han är rolig^^ så ja satt och messade iväg hela lektionen och efter det också, vi konstaterade att han skulle vara hemma innan jag äns hade slutat.. :P haha så orättvist! ^^

Imorgon så är det en lååång dag som väntar men vi fick sovmorgon - tack tack så jätte mycket för det! :D

ska kanske gå och plugga lite har inte öppnat boken.. det är så himla jobbigt för jag avskyr det verkligen det ämnet står mig upp i halsen det skulle vara roligare att få min tunga piercad (vilket inte skulle vara helt fel men mor min kommer att döda mig om jag gör det men vem vet kasnke blir det av kommer ialla fall att skaffa en tatuering snart då jag får råd då är det tids bokning som gäler:D )

puss och kram nu är det pluggande som gäller^^ 

bara bilder


söt bild eller hur, hittade den då jag sökte runt lite på google^^

höll nästan på att glömma!

ska börja packa inför england idag eller jag har kaffat fram väskan jag ska ha^^

köttig vad det nu betyder.. :/ lol

Är det någon som har lust att förklara vad "köttig" betyder är det samma som "kattig" eller är det att man ser ut som en köttbit flottig och sönder bränd..?? haha

från ifredags så här såg man då ut^^

på vågen till cattelin från underbaraste jossan :D

ännu en piercing

hej idag så ver det en helt okej dag.. haft mycket i huvudet men jag låter det inte påverka mig över huvudtaget pallar inte ta itu med det nu får bli någon annan gång, kan inte göra så mycket med det hela just nu.

Idag efter skolan så fick jag ocj katja för oss att pierca oss, vi har snackat om det ett tag och så på lunchen bestämde vi oss för att göra det eter skolan:D
Katja tog furst och det gjorde inte ont alls, nu känner jag det inte över huvudtaget det gör inte ont eller är varmt längre^^ kommer säkert få äta upp det där. :P

Efter det så föjlde hon med mi till handelsbanken satte in och öppnade ett nytt konto där studiebidraget kommer att trilla in på och lite annat också:) känner mig stolt att det gick så himla bra:)

är riktigt hungrig nu hoppas vi ska börja med maten snart!^^ och att det blir något gott också
puss och kram

realize


sitter här och tänket tillbaka på allt, både bra och dåliga saker som hänt under det närmsta året.. mina frågor invålverar frågan Varför?!
varför blev det som det blev om jag gjort anorlunda skulle saker och ting varit annorlunda? varför är saker och ting som det är just nu? kmmer det bli annorlunda då vi ses igen?...
sakerna bara snurrar runt i huvudet men där är väll bara att skuta undan dom igen och ta itu med det senare ska till skolan snart och jag behöver vara fukuserad idag, och inte tänka på sådanna saker vill inte skyffla över det på andra heller detta är mina problem och andra ska inte få en förstörd dag bara för att jag har en knas dag ihuvudet..

måste dra nu bussen går om ett tag och det är kemi första lektionen som väntar och vi har läxförhör.. hoppas an får det där extra poangen man kan få på läxförhören inför provet, har fått alla hitintils så hoppas det håller i sig.
xx

yeeyh

Veckan är snart slut herre jösses vilken vecka! har haft 2 prov matte idag och fysik i måndags, hoppas det gick bra på matten! behöver verkligen att det gick bra förra provt gick inte så bra alls fick många slarvfel ( är excpert på sådanna.. :/)

idag så gick jag även förbi pappa efter skolan vick veta att det kommit några kort och ett paket på posten! :D gud va glad jag blev då jag läste korten tack så jätte mycket, Lizi, Bethany, Katie and Hayley och paket var från Heyley tackar tackar får tacka er ordentligt då jag ser er den 16 oktober! ^^

sängen kallar sov så sött!

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0