Date 111209

i går så hade vi nationellt matte C prov i fyra timmar och det var det svåraste provet som jag någonsin gjort!! :S herre gud säger jag bara! :P hej då till MVG :P hahaha

Träffade Andreas i dag första gången efter "huset" vi åkte skridskor och det det super kul^^ gick sedan till ett café och satt där och pratade i några timmar:)

DÅ jag kom till vby så mötte jag katja en stund hon hade varit och handlat mat med hennes mamma och var på väg hem, pratade sedna med henne i telefonen och fick berätta allt om träffen med Andreas:P haha
peter ringde också då han var på In flames konserten och ja fick också vara där i andra hand om man säger så hörde inte riktigt vad de sjöng men det jag hörde var jätte bra :D :D

Imorrse hade vi en minin juafton med pressenter vid frukosten, super mysigt! vi fick ett Wii av mamma wow tack så jätte mycket! (den svarta limited edition ^^ )



idag blir det plugg med Katja och Max fysik prov på måndag... imorgon blir det också plugg med Peter och Sebbe men då är det kemi labben som ska in :P hahha
xxx

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0