i fucking hate u!

bloody hell

annu en gang sa har jag lyckats satta mig sjalv i skiten! hur ska jag klara mig ur denna rora denna gangen?

for er som inte vet sa ar det 2/3 gangen som detta hander! haha vad ska jag gora? det anda jag kan tanka mig ar att skratta at det for jag lar mig visst aldrig.. aven om jag tanker att det inte ska handa sa satter jag mig sjalv i denna situation gang efter gang.. sa det sja bli intressant att se hur varan free period kommer att sluta denna gangen..

haha im sooo in the shit im not kidding! :(

in for the kill

Sol sol och annu mer sol! :D

dra nu ut for att njuta av den sista solen innan den forsvinner bakom taket pa huset.. :P lol men da kan man ju alltid ga till framsidan om jag inte har fatt nog^^

ser inte fram emot denna helg!

.... sa var det helg igen vanligtvis sa tycker jag att det ar hur skont och roligt som helst med helg men inte denna gangen.. Just nu sa ar det plugg som galler, hela helgen! ser verkligen inte fram emot det ska gora

1. Biology - enzymes
2. Chemistry - titration

och jag maste fa ett bra betyg pa det hela ocksa vill ha ett bra betyg sa det ar bara att lagga ihogsta vaxeln och tuta och kora!

Saaa... det ar val digs for mig att borja satt igan vill inte lata bockerna vanta..

Btw Tom ska skaffa dreads! :D gud det ar sa himla snyggt da killar har dreads men dom ska vara tunna och val gjora INTE tjocka som korvar i huvudet!
sa jag hoppas att det blir snyggt ar overtygad om det hans krulliga/lockiga har ar i perfect langd for att fa bra dreads^^


titta vad jag hittade foresten pa youtube:P :
 
det var det har som vi fick gora idag som ett test som ar 25% av slutbetyget ^^ och det ar det som provet ar pa pa tisdag...

titration


titration i morgon bitti onska mig lycka till ^^ hihi

gone going gone

halli halla allesammans^^ Nu ar det Onsdag igen, killarna har dragit till monks cross for att ga pa Donken men jag stannade kvar behover gora lite revision for alla prov som vi kommer att ha i nasta vecka och nu i veckan

1, i morgon sa ska vi fortsatta med Biologi Isa som vi har halt pa med idag ocksa for 2 timmar.. :P haha
2, pa fedag sa ar det kemi Isa i tva timmar practical denna gang om titration ;)
3, pa mandag sa ar det Biologi prov pa Enzymes
4, pa Tisdag sa ar det Kemi prov om titration och Testing for ions..
sedan ar det mer men det ar dom jag vet i huvudet^^ haha efter Lunch sa ar det Badminton som galler, ska bli kul har inte haft det pa ett tag.
 
Senare ikvall sa blir det Kick boxing ska bli sa himla kul! :D sa det ar full rulle helt enkelt. har lanat Karins Ipod och lysnar nu pa alla hennes later var sa lange sedan jag hade min ipod glomde den i sverige..:'(
hade glomt hur skont det ar att vara i sin egen varld med musik runt sig och sitta framfor laptopen och skriva random stuff^^ haha fick precis fram en jatte kul lat det ar om norge och att dom ar battre an sverige... hahah that was the most random i've heard in ages!^^ xx

All i want is u

3 doors down

A hundred days had made me older since the last time that I've saw your pretty face A thousand lights had made me colder and I don't think I can look at this the same But all the miles had separate They disappear now when I'm dreaming of your face I'm here without you baby but your still on my lonely mind I think about you baby and I dream about you all the time I'm here without you baby but your still with me in my dreams And tonight it�s only you and me The miles just keep rollin as the people either way to say hello I've heard this life is overrated but I hope that it gets better as we go I'm here without you baby but your still on my lonely mind I think about you baby and I dream about you all the time I'm here without you baby but your still with me in my dreams And tonight girl it's only you and me Everything I know, and anywhere I go it gets hard but it won't take away my love And when the last one falls, when it's all said and done it get hard but it won't take away my love I'm here without you baby but your still on my lonely mind I think about you baby and I dream about you all the time I'm here without you baby but your still with me in my dreams And tonight girl it's only you and me Everything I know, and anywhere I go It gets hard but it wont take away my love And when the last one falls When it's all said and done It gets hard but it wont take away my love I'm here without you baby But you're still on my lonely mind I think about you baby And I dream about you all the time I'm here without you baby But you're still with me in my dreams And tonight girl its only you and me

4 you my friend

detta inlagg ar till en av mina narmsta vanner vi har kannt varandra sedan 6:an, vi gick i samma klass 6F^^

Hon ska opereras imorgon for en bruten fot.. :(

GOOD LUCK min sotnos


 

  

Sa jag onskar dig lucka till och att det gar super bra under operationen och att allt gar som det ska! :D
Saknar dig Zeldisen. Manga pussar och kramar Linn

the begining..

halli halla och sa var det en ny vecka igen. Solen ar borta ar ganska kallt idag och blasigt som tusan! tog pa mig en kjol idag men det angrar jag nu, den blaser nastan upp sa man kan se hava roven pa mig:P hahaha inte alls kul, men anda lite kul^^ Har nu en free period borde igentligen gora some revision infor biology isa som vi ska ha i nasta vecka.. gjorde forberedelserna infor prektik delen idag gjorde en tabell som vi ska fylla i med vara egna svar som vi kommer att fa fram pa onsdag/torsdag och sedan sa blir det ett prov om praktiken och sedan ett annat liknande som dock inte ar pa den praktiken som vi hade och alla vara svar etc etc utan pa en liknanade, ar ganska kompilerat att forklara men hoppas budskapet gick fram.;) lol Som sagt sa har jag ingen lektion just nu sitter i biblioteket med tom som vanlig och har lyckats hitta en vag forbi sparren pa skolan^^ haha ar fet stolt Det blaser som faan omg du kan hora vinden vina utomhus och det ar som versta orkanen nastan vinden susarforbi och det ar riktigt otackt! ska aaven ha en academic review pa lunchen.. sa onska mig lycka till. ha det bra L

Mothers day


happy mothers day to alla mothers

Skirt and a Bag


Skirt fom topshop & Bag from Ark

Solsken mitt anda solsken sa det blir sommarklatt pa mandag^^ Det ar helt underbart du behover inga strumpbyxor idag, ar sa pass varmt att du skulle smalta bort :P haha men nu har malnen borjat komma in.. men det var en fin formiddag ialla fall han ata lunch i tradgarden ialla fall^^ fick jordgubbar och dom var riktigt sota och goda blev overraskad faktiskt:) <3

38 Days

   
nu ar det bara 38 dagar kvar till jag och Sandra aker till Sverige for att halsa pa! :D ska bli sa himla roligt!

 
 
Det ar en sa himla fin dag idag ite ett anda moln pa himelen har suttit ute och torkat haret i solan^^ helt underbart!

Igar var det lika fint traffade Simon pa vagen hem sa han kom over till mig sedan gick vi till Sammies nya hus, har inte satt henne pa ar och dar sedan hon droppade Sixth Form, sa vi drack och hade det roligt, Simon Drack hu mycket som helst! han drack en malibu, rom och JD! :O han ar helt sjuk! :P

kom hem med sista bussen ialla fall sa det avr tur det!^^ annars sa hade det blivit en lang vag att ga tar lite drykt 2 timmar att ga fran stan och till Strensall, men ifall man har en stup full Simon med sig sa far man nog rakna med 3 minst! :P hhahaha

ska ta och ga in till stan nu, ska bli sa skont vill bara vara utom hus hela tiden nu:D alskar solen och sommar kanslan <3

Biology <3

haha jag tror jag ar en av dom storsta nordarna i skolan, haha eller neeh kanske inte det finns varre, men du kan vara en nordoch samtidigt ha ett social liv, det ar inte sa svart som folk sager.
Idag pa biologin sa disikerade vi locusts det ar typ grashoppar tror jag^^

     
 
i
var lite leskigt for det var sa himla manga av dom har inga problem att disikera rottor eller sadanna saker men da det kommer till insekter dar ar min grans! usch men jag rorde vid dom men det var inte direkt sa jag skulle vilja gora det igen..

var en jatte skon dag idag behovde ingen jacka som vanligt^^ hade inte ans min cardigan pa mig da jag gick for bussen vid 08:15 :D och solan har skinit mest hela dagen idag^^ helt otroligt! :D alskar det!
Och imorgon sa ar det fredag IGEN det gar sa fort helt sjukt!!

cliffords tower nu da det ar var

Puss och kram allaesammas kanner mig sa himla glad idag! helat otroligt! :D:D aah jag ar sa glad! :D:D:D:D:D
Xx L

the road alone? no thanks

 I dont want to face the road alone! can u please be there with me? 
Please be
my hero! i need u more then u think!

I dont want to face the world alone, i want someone to be there to confort me when i need to,
i want someone to care about me,
i want to feel and be able to tutch the love inbetween us.
But i know that that is to much to ask for.. and that makes me want u even more!

Idag, tisdagen den 17 mars 2009

hade som vanligt duble free med Tom vi gjorde inte sa himla mycket satt mast och pratade i tva timmar^^ vet inte varfor han kom in, han ar namligen sjuk.. han gick sedan hem efter andra lektione for att sova aaah jag skulle ocksa ha vetal att ga hem och sova var helt slut satt och gaspade ikapp han och jag :P haha

T3 var ett "tal" av Mr Tompset om att det ar hur viktigt som helst att plugga, dom hade ett exempel pa en plats pa skolan dar det var 40 pers som sokte till (det var till en sciens larare, som vanligtvia ar bara 3-4 pers som soker till) och det avr en person som hade 10 A* i GCSE (det ar grundskolan MVG i alla amnen) och sa 4 A i A level (det ar gymnasie niva typ och det ar RIKTIGt hart arbete!) och den personen blev inte en intervjuad for platsen sa da kan mantanka sig hur tuff marknaden ar just nu!

Hade sedan kemi men Miss Norman hon ar sa himla rolig^^ stanade i skolan efter skolan for att gora lite revision infor alla prov som vi har snart.. men det kankse inte blev sa mycket som jag hade tankt mig:P satt mast och snackade med andra:) man far veta riktgt mycket skvaler ar helt otroligt! om man berattar nagot som alla redan vet sa far amn veta hur mycket tillbaka som man inte hade nagon aning om:P haha helt sukt igentligen

kom sedan hem och sitter nu har vid datorn, italienarna har gatt ut for kvallen och Fransmannen kommer snart komma hem:P sa jag ska kanske ta och borja gora mina llaxor tills imorgon om jag nu har nagra.. ska ta och kolla^^ 

IMORGON ar det kick boxing det ar sa himla roligt!! :D alskar det verkligen! Ritchard och Gareth dom ar stort skona sa det gor det hela mycket battre^^

Happy St. Patrick's Day! Doodle designed by Doodle 4 Google Ireland winner Evan O'Sullivan Glynn

dagen google bild:P Tom och jag diskutera den bilden ett tag
han tycker att det ar Irish memj ag vet inte tycket mer att det
ar biologi over det hela:P lol


Xx L 

klappat och klart!

nu ar det bokat och klart allt ar pa plats vi aker den 27 april fran leeds bradford vid 17:30 och kommer till arlanda vid 23:10 pa kvallen:D
kommer kunna leva pa denna lycka ett bra tag nu!! ^^

Sa Jakla lycklig!

halli halla ar sa himla lycklig just nu!! :D okej ska ta det fran borjan^^ haha

hela dagen borjade med att jag tog dom italjenska studenterna till stan och lamnade av dom vid Coachen vid 9 pa morgonen sedan gick jag hem fran city till strensall, sa ni vet sa ar det en bra bit att ga det tar ca 30 - 45 min med bus, sa det tog mig nastan 2 timmar att ga hem. det var jatte fint vader sa det gjorde inget hade busspasset med mig men jag kande att jag vill ga^^ da jag nastan var hemma sa ringde Carolin och fragade ifall jag ville ga in till stan for en caffe, sa jag tog bussen in till stan, tog med mig en pack lunch till oss bada som vi at i York Gardens, hur mysigt som helst och skont satt mot en vagg och solade:D tror jag har fatt lite farg fraknarna har kommit fram mer vilket ar ett tacken och mitt ansikte ar varmt ocksa;D

sedan da jag kom hem efter en full dag med roligheter sa kom Sandra pa iden att aka till Sverige for ett par dagar!:D:D sa vi haller pa att boka biljetter till sverige! JAAA ar sa himla lycklig ska fa se min mama igen har inte satt henne pa 6 manader! sa vi bokar nu biljetter for 27 - 30 april:D hoppas att det funkar bara for jag vill sa JATTe garna aka hem och visa henne runt och traffa alla igen! ;D aaah jag vill jag vill att det ska funka snalla lat det hela funka utan strul!!

Sandra har precis akt for att hamta dom franska killarna som ska stanna har for ett par dagar, sa nu ar vi 2 italienare, 3 fransman och 1 svensk har + 2 britter i huset^^ teehee

sa jag ar sa himla lycklig och mamma och pappa ser sa himla mycket fram emot att ses presis lika mycket som jag gor!:D

ses snart ar bara 1,5 manad kvar till 27 april^^
xx L

Red Nose Day 09





det ar nasan som ar den hela poangen^^ Sandra kopte den till mig sa det ar en rolig liten sak:D hehe hel flummigt men sjukt kul! nastan alla hade en pa sig idag och sa gick man omkring med dom pa sig. haha men fick riktigt roliga skamt med da man kopte den min favorit ar:
Q : What did the nose say to the captain of the atheletics team?
A: "pick me, I run!"

hahaha riktigt riktigt roliga skamt:D made my day helt enkelt;D

hoppas ni har haft en skon dag!
xx L

helt otroligt

helt otroligt har nu varit sa varmt i flera dagar att jag inte har behovt ta med mig en jacka till skolan! :D kan ga med en troja och det ar inte for allt^^ ALskar det, kom precis hem fran Kick boxningen och jag hade ingen jacka med mig det var aldeles jummet ute:D


kom presis hem fran kick boxningen som sagt, det ar hur kul som helst alskar det verkligen! kommer sa att fortsatta med det i Sverige, men jag kommer att sakna Gareth oh Ritchard dom skonaste broderna i varlden! helt sanslost roliga bada tva!^^ Ritchard ar den som haller i hela traningen och han yngre bror ar alltid med pa lektionerna och det ar hur kul osm helst har roliga minnen med dom! hahaha far forklara en annan gang:D

Ska ta en dusch innan jag slaggar for kvallen. Xx L

kings of leon - sex on fire

har inte listat ut hur man far in en Youtube klipp pa bloggen annu XD sa ifall nagon kan beratta for mig hur man gor sa skulle jag vara tacksam^^

080309

igar sa var jag ute med ett par kompiar det var Emilys fodelsedag sa vi var 14 pers som gick till la piazza for att ata:) var riktigt riktigt trevligt forutom att jag inte kunde fa ut nagra pangar sa jag fick lana £20 av Tom, motte honom vid bankomaten sa det var riktigt tur ;P vi kom dit lite for tidigt sa vi gick in pa puben mittemot dar vi satt oss ner ett tag for att vanta in resten av ganget.
Narga som bestalde in en schot satte eld pa den och sedan drack den, haha var en stark liten rakcare smakade pa en liten men det var inte direkt i min smak aldeles for stark!

vi drog oss darifran vi 11 ish sa fick ta av mig mina skor for att kunna skynda mig till bussen, hade skyhoga klackar men dom ar riktigt snygga! :D Tom och Marchall forljde med mig pa bussen for att se sa jag kom hem ordentligt hur gulligt som helst:) sedan drog dom hem till emily for att drick lite mer, jag var tvungen for att aka hem ar Sandras fodeledag idag sa jag vill vara har pa morgonen for att kunna gratulera henne^^

ikavv sa skulle jag har gatt over till Carolin men det blev tyvarr instalt, men det kanns skon med en  hemma kvall innan skolan imorgon ar helt slut! har stadat mitt rum idag dammsugit och stadat ut mitt rum och garderoben som haller pa att svamma over :P hahahahaha helt sjukt!

ska ta och ga och ata tarta nu:D mums! hors senare:D
xx L

what every u say..

har precis vaknat och tankte att jag skulle skriva et litete meddelande^^ lol
Sandra,Brian och tva av hennes barn som hon ser efter under vissa natter akte presis till Doncaster, skulle ha foljt med men jag ska traffa Carolin och senare ikvall sa ska jag ga ut^^ ska ha pa mig mina roda skor som jga bara har anvant Xantal ganger kopte dom for halloween men jag hade ett par andra da som jag lanade av Hannah:)
 
I alla fall sitter har i min pyjamas och lyssnar pa "the official UK top 20" pa tv:D just nu sa ar det Lilly Allen - The fear den ar riktigt bra faktiskt.

igar sa mitte jag simon inne istan har har forandrats sa himla mycket den senaste tiden han har borjat ta drogr den idioten!! fattar han inte att det ar hur daligt som helst?! har sagt till honom att han maste sluta, men som han sjalv sager sa gor han det inte sa ofta och det ar inte i stora doser. men HALLO det ar ju sa allt borjar! man sager neeh jag gor det ite sa ofta och helt plotsligt sa ar man fast i en dalig rutin! Det ar sa ALLT borjar tro mig det ar sa det hela borjade for mig..! (det ar inte droger, rokning eller nagot sadant som jag snackar om du det ar mer personligt om man sager sa.. skulle aldrig borja rokainte da mamma har haft lung cancer bara for att hon roker inte en chans att jag tar den risken inte ans for en gang! ar stol over att kunna saga att jag inte roker och att jag inte tanker borja, inte nu och inte om Xantal ar heller!)

haha kollade precis pa kl och den ar 20 over 7!! haha jag ar bara for sorglig ;P hahah that made my day

ha det bra allesammans, puss och kram

fucking computers!!

helt otroligt hade skrivit ett jatte bra mail pa ett jatte angt medelande som jag fick det var riktigt langt och sa fanns allt med hur jag kande och vad jag har varit med om som jag inte fick med i forra meddelandet..! och nu ar ALLT bort! Usch det ar sa himla trakigt da det ander har hallit pa att skriva det mailet sen, ja det ahr tagit mig 4 timmar att gora det mailet.
ar sa himla arg pa mig sjalv att jag inte "sparade" det i utkastet emellanat ifall jag vet att det kommer att bli ett lang mail.

far skriva om det imorgon mendet kommer inte att bli riktigt lika bra som det forsta!

ska gora kemi nu far avreagera mig lite inan jag gar och vilar ryggen den haller pa att ta kol pa mig!

ups and downs

idag sa var jag bara en aning borta:P haha glomde helt och hallet bort att jag hade kemi tredje lektionen sa jag var i biblioteket under den lektionen :P haha trodde namligen att jag hade kemi fjarde lektionen men det hade jag inte.. teehee

men men sa det kan ga.

Efter skolan sa gick jag en station tillbaka sa jag kunde fa en sittplats pa bussen motte mich dar han hade statt och vantat i typ 20 min.. sa vi tog salskap och efter ett tids vantan sa kom pierre och en min senare sa kom bussen snacka om timing^^
vi fick dom sista platserna pa bussen tack och lov, ar sa himla trott av att sta i den dar gangen och man hamnar altid i vagen for X-antal personer.
vi hoppade av vid Tescofor att kopa lite onyttiga saker, *mums*
jag kopte Skittles och Mitch kopte Cola och Mjolk choklad^^ riktigt gott sa det slank er fort ^^

kom hem for en timme sedan lite drygt, ska snart borja med kemin som maste goras infor imorgon... ska lasa nagra sidor och gora summary questions..

far uppdatera mer senare vet jag, happas allt ar bra med er!
xxx

pictures about the day today

Andra Biologi gruppen som gjorde hela undersokningen da det inte hade regnat i 24 timmar dagen innan ;P haha
Vi har Mitch Phil och Tom pa bilden vid vattnet.
 

Sophie, Charlotte & jag



Haha MArtin med hans OTROLIGT sexiga byxor ;D


Becca & Effie


En avtten larv som vi hittade i vattnet^^


Sophie & Martin


min skona biologi grupp! :)


Det var dagens lektion som vi hade^^ men vi gjorde dok inte det i 2 timmar men det var nastan 1 timme^^

Ska ta och dra till kickboxning nu, behover det verkligen! hade hors senare kanske rent utav ikvall..

bra eller daligt? det vet jag inte..

Alla i min omgivning har sagt att jag ska gora olika saker at mitt problem.
en sager att jag ska/maste fa slut pa det hela! det kommer bara att bila mig i roven, minst 10ggr varre.. visst det tror jag ocksa men det hela far mig att kanna mig uppskattad och att nagon bryr sig om mig, det kasnke later lite kasigt men det ar sa det ar, ar sa javla trott pa att vara ensamen, att vara singel! det suger, grejen ar den ifall du inte har ett serios relation sa kan du inte sakna det men da du har haft det sa saknar du det sa himla mycket. Det ar som att forlora en van, en van som var sa nara men nu ar han/hon borta med vindel och bara minena av personen ar kvar.

Om det ar nagon som undrar sa mar jag inte bra overhuvud taget just nu mar rent ut sagt skit! det ar inte bara hans fel det ar minst lika mycket mitt eget skulle inte ha litat sa mycket pa mig sjalv, visste nastan att det har skulle handa, men samtidigt sa ville jag ocksa att det skulle handa, ville ha det lite roligt. Det hela ar som nar du brakar med dina syskon, ena sekunden sa ar det pa skoj for bada och andra sa blir det till ett riktigt brak, och gransen har blivit krossad for ett bra tag sedan men jag gjorde inget for att stoppa det inte han heller sa han vet vad det ar han gor. men ingen vill skuta och det tror jag inte att jag ska gora kanner att det har ar det som jag behover! - Dom mig inte bara det ar inte sa har jag ar men han far fram det i mig helt enkelt, bra eller daligt? det vet jag inte..

den som kommer att bli straffad det ar jag

Det ar jag som kommer att ta hela smallen da det har ar over.. och det kommer troligtvis att knacka mig denna gang vet inte ifall jag har styrkan att resa mig igen efter den smallen.. jag hoppas att jag kan! det gor jag verkligen.. men jag ar inte sa saker..

i promissed myself it wouldnt go this far!

jag lar mig visst aldrig!
- jag sa till mig sjalv att det inte var nagot kvar, ingenting forutom vanskap! men antagligen sa var det for mycket att begara av mig sjalv.. allt var fin fint tills en bit fore jul, det var da allt gick helt kappratt at skogen!!
vi ar labpartners pa kemin och det ar hur kul som helst^^

men grejen ar den att han far mig att kanna som om jag hjalper honom att vara otrogen mot sin flickvan.. men samtidigt sa kan jag inte slutat florta tillbaka da han gor det..

varje tisdag sa har vi 2 timmar tillsamans i biblioteket och vi sitter alltid tillsammans, och vi har det hur kul som helst om jag var hens nya flickvan och jag sag honom halla pa sa som vi gor pa dom lektionerna, det forsta som skulle komma till huvudet det skulle vara OTROGEN!! sa jag ar glad over att hon inte vet nagot..
varje gang jag ser honom sa blir det blandade kanslor.

- da han har sitt har utslappt, omg det ar riktigt snyggt da blir nasta knasvag
- da vi "leker runt" han tar nagot av mina saker och jag tar nagot av hans saker och sa ar det igang^^
- da vi har rit-tavlingar pa varandra:P hhaha
-du har mig som ditt losenor?? for gus skull jag ar dit Ex, du sa att du inte kunde komma pa nagot annan men tjaa jag vet inte men du kan ju lixom ha din tjejs namn..?
- da jag ser dig med henne sa blir jag lite avundsjuk ( ar inte avundsjuk av mig sa det ar rktigt irriterande att du kan fa fram det i mig!)
- och sa finns det sakert mer jag vill inte kolla for djupt kommer bli for jobbigt!

Men samtidigt som jag har dom kanslorna sa finns det ocksa sanna kanslor som sager NEJ till det hela att det tog slut for en anledning lixom, att vi bara ska vara vanner och inte ga tillbaka till hur det var..
Men samtidigt sa finns det ju alltid kanslor som vill ha tillbaka honom for jag ar sa himla trott pa att vara ensamen, han fick mig att kanna mig betydelseful, han fick mig att kanna mig uppskattad helt enkelt!

jag ar redo att ga vidare men samtidigt sa vill jag ga tillbaka i tiden till den tiden da jag hade dig, ar det sa himla konstigt? snalla jag ar helt forvirrad over det har!

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x  x x x x x x x x x x x x x

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0