Balklänningen är nu fixad

Vakna kl 5 imorse fats ja hade sovmorgon till 09:50 så var uppe tidigt och i tid kan man säga ^^ hade kort dag idag i skolan också så efter skolan förljde Max och Katja med mig för att kolla på balklänning åker ju till england för at gå på balen, hitta en as snygg klänning enkel lång och fin:)




snygg eller hur? :D

Hey soul sister


Detta är min favorit låt just nu, den är helt underbar blir uppåt då ja hör den och tänker bara på bra saker också :) ni vet säkert vilken det är ligger just nu 3:a på Spotify toppen är fett glad! :D

Skulle ha lagt upp låten från youtube men det funkar inte... -.-

Hey, hey, hey

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
I knew I wouldn't forget you, and so I went and let you blow my mind
Your sweet moonbeam, the smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind

Hey soul sister, ain't the Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight
Hey, hey,hey

Just in time, I'm so glad you have a one-track mind like me
You gave my life direction, a game show love connection we can't deny
I'm so obsessed, my heart is bound to beat right out my untrimmed chest
I believe in you, like a virgin, you're Madonna, and I'm always gonna wanna blow your mind

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight

The way you can't cut a rug, watching you's the only drug I need
You're so gangsta, I'm so thug, you're the only one I'm dreaming of
You see, I can be myself now finally, in fact there's nothing I can't be
I want the world to see you be with me

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do tonight,
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight
Hey, hey,hey

Tonight
Hey, hey,hey

Tonight

who says

Hejsan svejsan om ni har missat det så snöar det ute nu ... -.- usch och fy! Jobbade idag ja och Ktja fick stå inne och sälja, idag var det provapå månader och det gick AS BRA, vi båda sålde som svin och fick ihop en bra dags lön^^ hahah

Ska göra svenskan nu som ska vara inne på fredag :P bara en läxa men har inte gjort läxorna på ett tag ... :S har varit sjuk så det är väl en bra ursäkt. men nu blir det ändring på det ^^

hmm

Imorgon så blir det att jobba och då ska jag jobba rumpan av mig vill sälja som ett svin och få massa pengar :P haha har ju blivit ANSTÄLLD nu så har ett jobb både före under och efter sommaren, helt sjukt bra så nu är det bara att köra på för fullt^^

sov så gott, det ska iaf jag göra var upp vid 5 imrose för att ja skulle köra kl 7 inne i stan så det sved bara lite då ja klev upp typ 2 timmar innan resten av fam -.- :P haha men nu får ja sov till halv 7 så ska bli skönt! :D <3

200410

Igår så var jag och gymmade med Katja efter skolan och efter att ja hade varit nere i tvättstugan och tvättat lite men mamma tog över så ja skulle hinna till halv 6:)

På gymmet så sprang ja först på cross trainern och sedan på löparbandet sprang totalt 4.5 km är jätte stolt! ^^

Lördags Godis

Sov ganska länge idag tror kl var typ 8, vilket är länge för mig :) Åt en super mysig frukost mer Jordgubbar som mamma hade köpt igår MUMS.

Efter frukosten så sätter man sig och pluggar fysik ett tag har läst hela kapitlet nu så fattar typ 90% av allt men nu jävlar ska ajg få ett bra betyg gjorde inte det förra så måste få bra typ på det här för att få betyget jag vill ha.. Efter ett par timmars plugg åkte jag till Hässelby Gård för att möta upp Katja och hennes syster för att gå och sola, Japp ni hörde rätt ja som är så himla lätt bränd, har nu solat för första gången! - Var i hela 4 min! xD hehe

Nu har jag tagit en pause från plugget ska möta katja sen kanske för att plugga änumer fysik, jobbar imorgon så det blir lite tajt med tid då men lite kan man nog klämma in ;)


Japp så här såg man ut i morse då man satt och plugga fysik ;) hihi ett litet troll kanske? ;P

Lägenheten

Japp nu lämnar jag boet! Flyttar den 21 Maj hels sjukt egentligen, om lite mer än en månad så bor jag själv utan mamma och pappa men jag vet att jag klarar det har ju bott i ett land i ett år utan mamma och pappa eller vänner men där får man nya här har man kvar de gamla och mamma och pappa också ^^

Har bilder på hur den ser ut som jag har tänkt att lägga upp :)
(Den är väldigt fint inredd.)


min älskling! kommer ta väl hand om dig lovar^^

GUESS WHAT?!

Gissa vad?!
ja har kanske inte sagt det här men vi har kollat runt på lägenhet till mig ett tag nu och nu har det nappat vi ska skriva på kontraktet IMORGON, kan ni fatta det?! :D helt sjukt och om allt gåt enligt planerna så kommer jag att bo själv den 21maj då är inflyttningsdatumet^^

Weeeh är så jävla glad just nu! :D

hoppas det hela går som planerat och att säljaren inte ångrar sig och backar i sista sekunden..

Sitter hemma hos Max nu och vi ska snart gå ut på promenad, iom att det är varmt och skönt ute:)
puss

darlingday

hmm.. hmm.. hmm.. tjaa.. hahah det finns allt och inget att berätta ju.. men jag orkar inte skriva ner allt det blir så himla myket :P

Matte provet gicknog bra men jag är helt slut i bollen så nu blir det slö koll på tv^^

"slut i knoppen"

Hej nu så sitter man här och ska egentligen göra Matten som jag verkligen behöer, visst ja kan det mästa men inte på den nivån som jag vill kunna det på.. -.- det är jobbigt men jag är helt slut i knoppen..

Har även andra saker på hjärnan, vad ja ska göra med en viss person, allt är bara en ända stor klump i huvudet så försöker hitta ena änden så jag kan fixa det innan jag blir menalt galen, skulle inte vara helt fel tbh.

 . . . ♥

Words for i broken soul

Yesterday is history
Tomorrow is a mistory
Today's a gift, that's why it's called
The Present

what a sunny day

Hmm Skolan skolan skolan, massor att göra fast i morse så gick jag inte dit (A) åkte hem till mamma och träffa en kompis ett tag hos mig mysigt som tusan! :D

Åkte sen in till ksoaln för att äta och mötte upp max sen åkte vi hem til honom satt på ballkongen och plugga i solen, brände mig typ lite på armarna men men (a) hehe
Sen gick vi till parken och spela kort påvägen hem så möte vi Maja och Sofia iutanför Donken, HELT spontant ^^ Så vi stanna och snacka med de ett bra tag mys mys hela dagen.

Gick sedan till ungdoms mottagningen och skaffa p-piller ÄNTLIGEN nu kan jag ha kolla på när jag ska ha min mens helt otroligt skönt! ^^

Comeon Sunshine...

...Give me ur best shot! Jobbar som sagt idag så hoppas att det är soligt och skönt så man känner sig lite mer manad att stå utomhus ;)

Kanske ska klippa mig idag också beror på ifall jag hinner, ochj det är ifall jag ska på ett fokusmöte med Katja ifall jag behöver inför nästa söndag.. vet inte så vi får se^^

Hmm vad mer händer idag tror inte det är något mer.. :P hahah hörs så ha det bra vädret verkar bara bli bättre och bättre! :D *peppar peppar ta i trä!*

Today 070410

Idag så har jag inte jobbat men jag ska jobba imorgon. Åkte deremot för att bada med Niklas, som jag inte har sätt på JÄTTE LÄNGE!, Max, Dan och Katja på Eriksdalsbadet. Det var skönt och roligt vi bada i tre timmar helt galet är helt mörbultat just nu har inte hunnit hoppa in i duchen Igen efter att jag har kommit hem men det sker snart^^

Ställde även "Mr S" mot väggen idag angående saker han har sagt och gjort.
Dels vem mamman är som han ringer till hemma och ber om mackor då hans föräldrar inte finns längre. Var lite jobbigt men det behövdes.. "/ vet att det är känsligt att ta upp hans föräldrar..
Sen varför han har ett facebook-kont med ett annat namn och efternamn på?! :S
Även vad han heter i efternamn och varför han inte har tid att ses fast han sagt att "vi ska ses varje dag underlovet, då dina föräldrar är borta" Vi har sätts EN gång. Men nu har jag fått svar på allt och han tycker säkert att jag är hel knasig han sa typ det :P eller han kallamig för rolig, Det är ju typ samma sak ;P

Iaf Nu är det gjort och det känns som en sten har slängts bort från mig. Han har sagt att jag har verkat lite knasig och jag har inte kunnat vara mig själv för jag har haft alla dessa tankar på skallen och det har varit jobbigt men nu är det förhoppningsvis borta och jag kommer kunna konsentrera mig imorgon på Jobbet! :D

Ska göra mig i ordning måste vara utvilad inför imorgon ska jobba rumpan av mig då ;) I tisdags fick jag ju 320 kr så nu vill jag se ifall jag kan få ihop mer!^^  heheh <3

Shoppingrunda a la orvar!

Träffa super söta kusinen Hanna igår efter jobbet, det var så himla skönt att jobba igår vädret var toppen och fick till 4 sälj och 5 TM vilket är as bra tror jag för att vara första gången. :)
Som sagt efter jobbet så täffa jag Hanna och vi gick först och tog en varsin glass vid Kungsträdgården MUMS årets första glass!

Efter det så gjorde vi stan och gissa ifall vi gjorde det?! vi har tillsammans köpt allt detta: 

  • 1 Jacka
  • 1 par converse (gris rosa :P)
  • 2 kjolar
  • Smink i mängder känns det som
  • 6 st nagellack (Jag köpte tre kunde inte bestämma mig för ett så tog alla tre :P)
  • 2 scarfs
  • 1 linne
  • 4 Bh:ar
  • 1 Bikini

Ja tror jag fick med allt.. xD haha kl hann bli ganska så mycket och Hanna skulle möta upp hennes föräldrar för att äta ute så de undrade ifall jag ville följa med och man tackar inte nej till att få äta ute med familjen! :D
Så vi åt ute på ett ställe som heter Sturehof ligger på stureplan, riktigt mysigt och GOTT som tusan!!
Tog förrätt varmrätt och efterrätt ;D

Förrätt:
hummersoppa med pilgrimsmussla och krabba
Varmrätt:
Rimmad lax med dillstuvad potatis
Efterrätt:
Chai latte och så dela jag och Hanna på en typ marängsvisch

first day at work

yepp u heard me! :D my first day at work, omg in sooo excited! :D

Btw igår beställde jag en hoodie från england från min skola där, en Leaving hoodie den är fett snygg blev Maroon färgad med nr 10 på ryggen (för avgångs året 2010) Över det står det "The Swede" det är mitt smeknamn där borta och det är mer som ett minne^^ Längtar tills den kommer hem till mig! :D

Edchoir
Är färgen längst ner ;)

Bakdag

Japp idag har jag bakat MASSOR, och då menar jag verkligen massor! Det blev

  • Dubble stas Bullar
  • Muffins
  • Kladdkaka

Sedan gjorde jag även Lunchen som blev en omellet till hela familjen, Sedan gjorde jag även middagen hitta på en rotfrukts låda, med potatis, morötter, tomater palestermacka och feta ost i. till det blev det oxfile. Mums.

Som sagt har gjort massor med mat idag, det får en att tänka på annat man glömmer alla sina bekymmer man kan ta ut det på degen och man kan snacka med den och den bara ligger där och lyssnar och den kommer inte berätta problemen för någon..

 

Jävla Kukhuvuden!

Jävla kukhuvuden som snor min cykel!! fuck asså seriöst min cykel av alla cyklar som stod utanför??
Alvin såg att min cykel saknades nu på morgonen och så kom han upp med mitt lås som för er information är stort och starkt som ni komemr se på bilden.. Det kan inte ha varit speciellt lätt att knippsa upp det..

aja får ladda upp bilden sen måste gå nu! :P hahaha

guten morgen

God Morgon! :)
Var igår hos peter på en chill kväll med Katja Max och Sebbe det var super awesome! ;D Vi badade bastu det var så skönt och det var riktigt varm ute då vi gick för att svalka oss, kändes som en skön sommar natt helt enkelt^^
Vi alla sov över Utom sebbe som blev hämtad av sin far, på morgonen fick vi (jag och Katja) skjuts hem av Max så himla snällt av honom! :D <3

I dag så blir det fika med en kompis så ska nog åka härifrån snart, ska träffa honom vid 1.. ^^ ses senare darlings! ;D

Jävla påsk jälvel!

shit, fuck, bajs, jälva fitta du är en jävla liaaah helt sjukt va tar du mig för?! fitta fitta!!!!
och ändå så ska jag träffa dig idag, vadå önskar jag mig själv olycka? ja är ju helt rubbad! seriöst! Det är precis som om jag vill ha mitt hjärta brutet som om jag tigger om det.
Varje del i mig säger SPRING spring medans du kan innan det går för långt och du blir sårad! men det är som om mina ben har förlamats ajg kaan inte röra mig bara stå kvar och se hur jag kommer närmare och närmare till att bli sårad.

Fuck, jälvla bajs ja är ta mig fan helt rubbad! .. :(

1 April

och ni alla vet vad det betyder?! ;) hoppas ni lurar brallorna av någon^^ hihi själv planerar jag att göra det har bara inte kommit på den perfekta april skämtet än.. :P haha men det kommer ska ni se ^^

Lycka till allihopa nu! ;D <3

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0