sammanfattning av vad som har hänt

Vissa av er vet sanningen om S, han är en skit som vissa av er kallar honom för, ja vet att jag borde "dumpa" honom och sluta träffa honom, men det är något som håller mig kvar som om om ja slutar tappar ja något blir krossad. Men jag var på god väg att göra det så då vi träffades efter att vi pratat om det på telefon så fick han mig att ändra sig det första han gör då han kommer över är att ge mig en jättekram och kysser mig på nacken, jag smälter direkt, jävla skithög! -.- Han vet Exakt vilka knappar han ska trycka på.
Jag vet att det här antagligen kommer krossa mig det känner ja på mig men jag hoppas att ja bara kommer ut ur det här med ett litet sår som max.. Men oddsen är emot mig.
Försöker dölja det med ett leende, har lyckats fram tills nu idag så kände jag att jag inte orkade längre, känner mig hel och halv på en och samma gång! Är lycklig men samtidigt så olycklig,ledsen och sönder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0