Hemma från Landet.

I fredags åkte jag Katja Mario och Louise iväg på en lite roadtrip, vi skulle till mitt and uppe i Dalarna och gud va kul det var!! massa vackra bilder tog vi vid vattnet och annat :)
På vägen hem körde vi en lek att man skulle nynna på en låt och så skulle de andra gissa vad det var för en låt. Men jag är inte så jätte bra på den leken så då det var min tur så nynna jag på en jätte lätt låt men ingen annan fatta vad det var för en låt och då börja vi as garva och tårarna bara rann!! just då på vägen var det enkelfil och det kom en traktor framföär mig som kör i 45km/h och jag själv kör i 100km/h. Så det blir att försöka se samtidigt som man lägger foten på bromsen! xD hahah har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv!

nu är jag en glad människa igen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0