Dagens Humor



Om man åker fast för fortkörning .Kan man kalla det gasolycka?

Idag sov jag över mitt alarm kommer ihåg att ja tyckte det var ett irriterande ljud i bakgrunden så stängde av den :P haha hur knasig får man bli så jag och Mario var klara på 15 min och i skolan inte direkt för att det är långt till skolan men iaf ^^
Gick på första lektionen sen har jag nu håltimme tills 12:40 :)
Har börjat bli VÄLDIGT nyttig på morgonen äter nu mera Havregryns gröt med äpplen i! :D Det är faktiskt riktigt gott ^^
Idag ska jag även ringa Sandra (min värdmamma som jag bodde hos under mitt år i england) har blivit strul med min resa dit, vet inte ifall jag är så sugen på att åka men jag "måste" kan inte lämna tillbaka biljetten men det löser sig nog :) annrs blir det hotell eller något och FAN va dyrt det skulle bli så hoppas hon svarar den här gången är inte första gången jag ringer henne.. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0