todays mission!

God morgon, Usch har nog haft den jobbigaste natten på länge! igår kväll fick jag världens illamående känsla fick springa till garderoben och rycka ut hinken och sova med den vid huvudet, inte någon hitt men nu är det lite bättre känns iaf inte som om jag ska spy :)

Igår var det en väldigt kort dag så sprang in på Lindex och köpte mig en "päls mössa" så nu kommer jag kunna hålla mig varm om huvudet :)
Igår kom även mamma över på middag sen fixa vi Massor i lägenheten nu sitter massor med tavlor upp och lite annat, det har nästa intell drivit mig till vansinne att nästan inget sitter på väggarna -.- Men nu gör det det :D :D får ta ett kort på den sen ^^
Snart borde det ringa på dörren och en lite draken borde stå där ^^ ska ta och dricka upp min juice nu men vi höres senare^^

Mössan xD


När man talar om trollen!! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0