Whats your name?

Hejsan nu är ja hemm igen efter en härlig skoldag och sen ett träningspass med Katja och en Sushi middag :)
Idag så har jag färgat håret på skolan och wow vad billigt det var!! :O haha betala 200 kr för hela paketet gick då från brunett brun till blond är dock inte helt klar är lite för mycket "orange" i det hela för att jag ska vara 100% nöjd ^^ Men Viviana BRA GJORT :D
Är alltid så himla trött på kvällarna, hel galet.. "/ Laga btw ett hål idag! haha ni skulle ha sätt mig med bedövningen jag fick! xD kände mig som det största mongot ever! ^^
Grönan med Max i somras :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0