Den 25te

Idag IDAG så blir det en härlig middag med vännerna som jag tror mig har lyckats samla alla på :P haha om någon inte har fått en inbjudan så säger jag att det är min mobils fel, vilket är sant -.- Den lever sitt egna lilla liv, skojar inte den skickar inte mina mess alltid, den sollar ut vissa xD haha helt stört men men måste hitta ett litet hål så den faktiskt skickar till alla kanske skickar till för många på en gång.. "/ är säker något så enkelt som det.
Idag så har jag Tvättat, Tvättat och Tvättat ännu mer! var i tvättstugan konstant från 10-13, behövde verkligen tvätta hade på mig mina sista rena trosor och  då är det KRIS! om jag inte hade fått tid så hade jag varit tvungen att gå ut och köpa rena trosor hahha xD
men FAN va mycket kläder ja tvätta! :O lite sjukt var det faktiskt :S
2 FULLA IKEA KASSAR! fan inte ens min hela familj tvättar så mycket då de tvättar och jag är bara en person xD illa riktigt illa.. Så nu är garderoben överfull igen av kläder.
Hitta massa kläder so jag hade glömt att jag hade, alltid en trevlig överraskning :D ^^
Nu ska jag välja vad jag ska ha på mig kanske till och med går ut en sväng innan jag fixar till mig:)
Ska sen möta upp Josef, min lilla älskling! ^^ <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0