50 års kalas

Idag så ska jag på 50 års kalas ska bli hur kul som helst! det är min kära moster som fyller år idag :)
snart åker jag till ENGLAND, ett tag trodde jag inte att det skulle bli av med tanke på att helt plötsligt så hade jag typ ingenstans att bo :S *GULP* på den, det är inte det roligaste att fåp reda på då det öär lite mer än en vecka kvar till rumpan sitter på planet och upp och i väg i en vecka.
Men ringde Sandra och nu så sover jag hos henne :) annars hade dte blivit hotell och det hade inte varit kul -.- inte kul att behöva punga ut med 4000 kr bara på boende..
Ska även hjälpa farfar idag han kommer förbi och hämtar mig vid 4 tiden så ska jag skjutsa honom och hans flickvän till ett ställe där de ska fira hennes födelsedag :) ^^ känns skönt att kunna hjälpa honom lite nu :)
Neeh men oj vad tiden SPRINGER iväg :P nu är det step på friskis som gäller askul :D :D
leksand


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0