Var en underbart bra dag igår :D

Sov hos Andreas igår hur mysigt som helst:) har är en riktigt sjusovare han kan vakna vid 2 för han går och lägger sig fett sent, motsattsen till mig men jag fick honom att somna vid 3 iaf :P haha sedan vaknar ju jag otroligt tidigt vakna vid 7 råkade väka honom (A) tihi men det gjorde inegt sa han fick lite skuld känslor där ett tag :P

Ringde min underbara vän Jossan på vägen hem och vi bestämde oss för att ses rent sopntant :D
fick middag hos henne mums det var verkligen jätte gott^^ åt med hennes mamma coh pappa de är jätte trevliga hela fam är underbar trivs då jag är med dem:)
Vi gick sedan på en promenad innan maten upp till vby där kom vi på att vi skulle ha spa-kväll köpte hår färg också så den blonda Linn är historia nu är jag kastanj och det är DÖ SNYGGT - tack för hjälpen jossan ;D
fick sedan skjuts av hennes pappa hem till mamma efter badandet, ansikt maskarna, kladdkake ätandet (den var toppen god! tog två bitar (A)) och filmen :)

Tack för en underbart rolig kväll igår! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0