dodido...

.. haha gud va mysko jag är ^^

sov hos mamma inatt ska senare hem till pappa där jag ska vara tills nästa vecka tror jag:) har inte sätt pappa sen innan nyår, wow det är ett tag sedan... usch nakdel med att ha skillda föräldrar man får bara hälften ev tiden med föräldrarna med tanke på att den måste delas upp mellan dem, skulle inte klara av att välja men jag tror att jag kommer ställas inför den frågan snart.. :/ börjar bli lite jobbigt att åka fram och tillbaka byta hit och dit, men samtidigt så kan jag inte minnas hur det är att ha föräldrar som bor tillsammans heller.. blää på det här!

ska klä på mig sitter fortfarande i min pyjamas, såå skönt :) idag ska det bli en lugn dag ska plugga psykologi idag och det ät ett MÅSTE!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0