Söndagen

Har precis kollat på Bambi är en så sorglig film, men jag gråter Aldrig till filmer fast ibland känns det som om man borde göra det känns så kallt att sitta där och inte en ända droppe tår kommer ner medans alla runt omkring mig lipar som galningar med massa papper i handen .. :P haha men sådan är ja! gråter inte ens till den sorgligaste filmen man kan komma på.. haha
Snart bär det väl av hem till mor för lite middag är super hungrig! åt lunch idag så vet inte varför ja är så hungrig.. "/ jaja har även städat lite här hemma :)
Och imorgon så KÖR JAG UPP och det är min officiella första dag i skolan (a) hehe
köpte den där bodyn igår hur snygg som helst!! :D ni ska se ryggen! ^^  Strunta i minen var mer ute efter tröjan på bilden ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0