Operation? - hoppas det!

Om ni inte vet det här om mig så bli inte arga att att ja inte har berättat det, har typ inte berättat det för någon.. Men jag mår super dåligt av hur det är ja ser ut, trivs verkligen inte i mitt egna skin. eller ibland trivs ja men ibland får ja komentarer och det gör så ont så ont att det inte längre går att stöta bort de. Och det är min haka som jag absolut inte gillar! neeh gillar det är för snällt, ja hatar min haka har aldrig gillat den.
Jag har blivit kallad för "halvmåne" på tbanan och det gör ont fast man låssas som att det inte gör det var tvungen för att hoppa av tbanan och vänta på nästa för ja klara inte av det..

Så nu ska jag förhoppningsvis få det fixat! ska till en kirurg på måndag om en vecka och prata med honom och se ifall det går att göra något åt det, har läst på om sådana här operationer väldigt mycket nu den senaste tiden och det finns några riktigt bra resultat. som det här t.ex. Hon i fråga har en lite skarpare haka än vad jag har men annars är det ganksa lika, vill ha en "normal" haka.

 

vill kunna visa att ja är social men det där skrället i facet är i vägen och det gör mig osäker och ja hatar det! 



Kommentarer
Anonym

Hjärtat, jag älskar dig.

Som du är nu.



Men vill du ändra dig, kommer jag älska dig lika mycket. Gör operationen om du gör det för din egen skull - men lova att jag får ta del av det, sitta och vänta efter operationen etc. Jag kommer vara orolig.

2010-08-29 @ 17:53:41
Jossan

/jossan

2010-08-29 @ 17:54:08
Linn

Gud va gullig du är hjärtat! <3 Ja du får jätte gärna komma och hälsa på o vänta kommer säkert vara helt borta efter narkosen :P



Ja gör det bara för mig själv kommer må bättre få bättre självförtroende och sådant, det kommer vara samma Linn :D

2010-09-01 @ 08:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0