Dan före dan!

Ja imorgon kommer S hem från att ha jobbat uppe i Norrland i nästan 2 månader, wow tiden har gått så fort! tur det ^^ så på måndag ska vi ses äntligen! :D är lite nervös nu massa "TÄNK OM" poppar upp i huvudet hela tiden :P haha så typiskt mig xD
men idag så ska jag träffa underbaraste Josefine :D super mysigt! ^^ vi ska ses kl 2 så har fortfarande tid att göra lite saker här hemma, men får nog vänta ett tag har precis målat naglarna :P
Har även:
klippt luggen den var lite för lång förr så fick ha den som sidlugg ist
Köpt klänningen/tunikan jag har på mig för hela 49 kr!! :D
hahaha inte så lyckat men men ^^
ENJOY! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0