torsdag

detta kommer och går i vågor säger jag bara!! det är helt otroligt är inte så bra på att skriva men jag har för mycket att göra hinner inte sitta vid datorn och skriva ett inlägg varje dag :P hahha

Idag så har jag varit i skolan som vanligt, hade företags ekonomiprov idag gick bra hoppas på ett VG:D
appropå prov så fick vi matte provet tillbaka idag fick ett VG så MVG är inte utom räckhåll i Matte C!! känns super skönt

Vi stannade kvar efter skolan idag för att göra englaskan och det gick superbra vi gick nästanallt gjort plus att vi hade det super kul! ^^
Niklas kasnke kommer att byta skola :( vilket är super synd då kommer vi inte vara "de 8a" som vi kallar oss :P hahahhah men vi kommer hålla kontakten ändå han byterbara till kärrtorp..

Har suttit och inte gjort något seden jag kom hem, inga läxor för en gångs skull så jag har tagit vara på detta ögonblick och suttit vid datorn och msn:at pratade med en kompis som tydligen hade sätt mig på centralen idag fast han var inte 100% på att det var jag så han hade inte gått fram^^

Pratad eäven med folk från england!! :D E kompis från england kommer komma över i februari så det ska bli jätte kul hon ska boka biljetterna snart så ser verkligen fram emot det:D <3

Ska även börja på en intensivkurs på körskola för att ta körkort kommer vara klappad och klar innan jullovet så det blir uppkörning efter nyår och sådannt, så kommer förhoppningsvis att ha körkort innan februari så vi kan åka upp till Dalarna och åka skidor:D

ska sova nu puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0