through glass

Sitter och lyssnar på lite låter som jag har fått rekomenderade av Peter, han har en riktig bra musik smak:D jst nu så är det Stone sour - Through glass som spelas och den är super bra en annan favorit är Slipknot - Snuff
De är riktigt bra båda två:)

Tjaa va dhar jag gjort var på middag i fredags hos Maja det var jätte trevligt! vi har inte sätts på jätte länge det blir tyvärr så att man inte ses så mycket numera vilket är jätte tråkigt men det är svårt att hitta en tid som passar båda två.. sedan blev det en fest eller det var mer som en sammans komst av vänner osm jag inte kännde :P haha Men det var trevligt ändå men det blev en tidig kväll, katja sov över hos mig den natten så på lördagen blev det en shopping runda:D

Idag så har jag varit och hälsat på farmor på sjukhuset, hon mår inte så jätte bra just nu hon har fått canser och det är ganska jobbigt, det är den tredje som drabbas av canser som står nära mig på mindre än 2 år! hur tror folk att man ska hinnaåter hämta sig då de kommer på löpande band en efter en?!
Först var det mormor sedan mamma och nu farmor.. :(

Mormor klarade tyvätrr inte av det och gick vidare bort och lämnade mig och resen av oss kvar här på jorden..:(
Mamma klarade av det men jag var borta och kunde inte stötta henne som jag hade velat, jag var i england under slutet av perioden..
Farmor hon är rikigt illa däran hon är liten och tanig numera hon orkar inte så mycket men jag håller tummarna för henne! vill verkligen att hon ska klara sig!!! krya på dig farmor! älskar dig <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0