monday again

tjaba idag så har det varit skolan som vanligt^^
på engelskan så fick vi en uppgift att skriva om Love, skrev om en nära vänn som jag inte har kommit så bra överrens med den senaste tiden..:( men jag får ta och reda ut det hela imorgon kanske. Gillar inte att bråka med henne!

Efter skolan så drog vi iväg till Brödernas och satt och fikade ett tag, det blev jag max katja peter sebbe och dan var jätte trevligt sedan blev det lite brottom för peter han bor ute på ekerö och hans bus gick om 15 så vi fick springa iväg de hann precis med hässelby tåget och jag hoppade på tåget mot stan är hos far denna vecka så det blir ingen sällis på tbanan med katja dan sebbe eller peter denna vecka :( :P haha

Ikväll så är pappa och catarina på bio så det blir bara jag och mina syskon hemma till middagen pappa har köpt pizza som vi kommer fixa i ugnen lite senare, men varken Alvin eller Moa är hemma så det kanske bara blir jag till middagen :P haha vilken ensamvarg^^
puss och kram hoppas ni får en bra kväll:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0