love downhill!

Hej hopp har varit extremt dålig på att uppdatera.. sorry (a)

Idag så hade vi fysik prov, i 4 timmar satt vi! eller jag satt i 1,5 väntade sedan i 2,5 timme på att resten skulle bli klara:P haha var lite segt men vad ska man göra^^
Jag är alltid så jävla snabb på att bli klar med prov och sådant saken är den att jag gjorde alla 7 uppgifterna.. hoppas det gick bra!:)

Har även messat riktigt mycket med en kille som är jätte trevlig gillar honom skarpt! jag messar inte med killar på det här sättet som jag inte gillar mer än bara vän om man säger så, men jag är en sådan fegis! Ja vågar aldrig ta första steget då det kommer till sånt här! Usch jag är en sådann fesgis behöver verkligen en axel att luta mig mot just nu!! :(
ÅÅÅÅÅÅÅÅHH!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0