going out tonight

idag så har pappa och catarina åkt iväg hela helgen så det blir bara jag och mina syskon hemma, ikväll så ska jag gå ut med ett per vänner och det ska bli superkul verkligen! har inte varit ute på ett bra tag!!
ska möta upp katja efter jobbet och sedan drar vi hem till henne för att föra och fixa oss^^ haha super kul.
Shiba skulle npg också komma men man vet aldrig hon säger att hon ska komma men så gör hon inte det vilket är synd för det kommer upp något ivägen lixom.:(

så fram till fyra ser ut så att jag ska sita barnvakt åt mina syskon laga lite mat och yra film till de två små liven;) en snäll stora sster som man är ;D

Ska även göra lite mer på min psykologi uppgift som ska vara klar på onsdag.. :S gulp! men jag får ta och börja snart har iofs kommit en bra bit på vägen har lite drygt halva kvar..:)


Jag och dan i tordags, han darrar av skräck inför skåpet xD


så här bra gick det att håla honom kvar i skåpet :P hahahha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0