fredag

fredagen är här vet inte ifall jag ska skratta eller gråta?!
gråt för det har nu passerat ännu en vecka som tar mig närmare alla prov som kommer nationella i matteC etc etc
skratt för det är äntligen helg!! får ta det lugnt kanske så blir det film kväll hos max på lördag men inget är bestämt så det kanske inte äns blir av.. :S hoppas det blir av!

Ska gå och möta mor min har lovat att hjälpa henne att handla lite efter jobbet:) 


 
från estland i sommras vill ha lov igen har gått i sträck i ett år nu utan ett ordentligt lov! jga är mänsklig jag behöver också vila!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0