231109

idag så är det min första körlektion, ska bli jätte kul!! :D den börjar om ca 45min så ska gå härifrån om kanske 25min^^

I lördags på skräckfilms marationett kollade vi på SAW I, II, III och IV trean var värsta! usch!  men som tur var så fick jag sitta revid peter som tog hand om mig då det leskiga var:P haha
Vi pratade och drack lite emellaåt och umgicks som socialt folk^^ vi bestämde oss för att gå och lägga oss vid 6 på morgonen, vi tänkte först sova i källaren i soffan men jag katja och peter sprang upp till Maxs säng och tog över den(a) så niklas och Max sov nere i källaren:P
Maxs säng var inte så jätte stor kanske 1,20 så vi fick sova ganksa nära varandra om man säger så:P hahha^^ men det var mysigt blev dock jävligt varmt fick krypa utanför täcket och lägga mig på det sov i mitten så det ble super varmt för mig, plus att jag alltid är varm^^

på söndagen så tog vi det lugnt köpte frukost vid 12 och så åkte vi från max vid 4, peter hoppade av vid brommaplan och tog bussen till ekerö^^ ja förljde med katja hem till henne för att göra idrotts lektionen inför på onsdag(a) var tvungen att gå så jag var hemma vid 5 dock så stannade inte så jätte länge, somnade vid 7.30 gissa om jag var tött:P

Idag så todde jag att det var fredag typ sa till max då han gick "hejdå trevlig helg" xD hahaha gud va vi alla skrattade åt det^^

tog även svinis sprutan idag så är förhoppningsvis imun mot det nu ;)
puss puss önska mig lycka till idag:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0