whats up?

tjaa jag har ju som sagt study leave men jag ar fortfarande i skolan varje dag:P haha plugghast eller vad^^ skulle inte fa nagot gjort ifall jag var hemma och skulle forsoka gora det kanner migsjalv for bra. lol sitter nu och har lunch rast har precis varitoch kopt en fruktsalad for 80p hur billigt som helst:D ska snart dra mig tillbaka till biblioteket for att gora lite mer matte och senare ikvall blir det biologi och imorgon sa blir det kemi tror jag.. :S usch och jag gor anda bara 3 amnen! tank bara pa dom som gor 4 WOW sager jagbara jag har en grym respekt for dom som gor det! det ar jobbigt nog med 3 :P neeh ska dra mig ner nu, xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0