wedding day

good morning sverige hoppas eran morgon ar en aning battre an min.. kunde inte sov inatt heller, vad tusan ar det for fel pa mig? har inte tidigare haft problem att varken sova eller att somna.

Men jag far som vanligt ta pa en glad min for idag sa ar det extra viktigt det ar namligen Ellies och Rolfs wedding day det ska bli kul att ga pa ett engelskt brollop men vad jag harhort sa ska dom inte gifta sig i kyrka utan nagon annan stans.. sa det ska bli intressant att se hur det blir, Lisa kommer att vara bruttarna med Meggan. vet fortfarande inte vad jag ska ha pa mig heller.. brukar normalt satt redan vet och ha planerat allt vi det har laget, menj ag vet fortfarande inte vad jag ska ha pa mig vill inte vara for uppkladd om det intear i kyrkan och alla andra kommer dit i jeans och en snygg troja sa vill jag inte vara den anda som kommer vad hogklackat och en klanning, for det ar sa langt jag har kommit i mina berakningar ialla fall jag vet att jag vill ha en klanning och ett par pumps eller nagot liknande. har fortfarande nagra timmar pa mig men jag maste ocksa hinna hoppa in i duschen innan dess ocksa..

i alla fall ska nog borja dra mig bort mot duschen pa overvaningen och seden vidare till mitt rum och valja en klanning och ett par skor.. x x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0