17 Maj

igar sa var det Ellies & Rolfs brolopp och det var hur fint som helst Ellie var stunning riktigt vacker! det var dett disco pa kvallen det var hur kul some helst och Hey Macharena kom upp och alla stalde sig pa en rad och borjad och borjade dansa det var awsome!:D
fick lift an polly hem vid 12 ish sa det var en gasnka lang dag men dans och allt brolopet startade vid 2 sa det var en lang dag men sa vart det!

laddar upp bilder senare det funkar inte just nu.. synd men life goes on as they say ;) man ska inte grata over spild mjolk ar ocksa ett annat ordsprak^^

kommer aka till flaxton lite senare idag och ata pa en pub mums ska bli skont att fa i sig lite mat fast jag ar matt fran igar men det finns altid plats for lite till^^ hihi

JUSTE idag ar det 17 Maj vilket betyder att det ar norges nationaldag, vilket bra satt att fira nationaldagen pa^^ dom vann ju eurovision song contest igar natt :D sa nasta ar sa har vi bestammt att vi ska dra till norge for att kolla pa eurovision song contest och samtidigt halsa pa Karin som bor dar det ar hela anledningen om jag ska vara arlig^^
neeh nu ska jag val ta och rora pa rumpan min och se ifall jag kan f alite revision done..:P haha dont think so but its always worth a try ;)  X X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0