one of a kind

har varitstekande hett idag! :D wow har legat ute i solen en timme ohcj ga tror att jag har fatt farg! :D:D jippi!!
har kopt avskeds presenter till Carolin Kain och Lisa:
till Carolin blev det pressent kort pa Assesorise for £15 sa hon kan kopa en vaska som hon sa gjarna vill ha:) men dess varre sa ar den for dyr formig att kopa den at henne det ar ocksa darfor hon inte har kopt den annu.. lol
Karin ett jatte snyggt parraply fron Octopus (min favo store)
Lisa en jatte cool termos med blommor pa "one of a kind" vet att hon har velat ha en av dom for Ages nu sa det blev en av dom:D

imorgon sa blir det plugg varesig jag vill eller inte! maste gora bade biologi unit 1&2 och kemi unit 1 har examens prov pa mandag onsdag och torsdag nasta vecka.. haha kommer nog attt ga ganska bra kanner mig ratt sa forberad;)

xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0