probably the last time i will ever see u again

allt ar huller om buller just nu, inget hanger ihop alls! allt ar knas och jag vet inte riktigt vart jag ska borja.. traffade dig for ett bra tag sedan vid bussen da jag var pa vag hem fran skolan du hade haft detention och vi borjade prata och allt kondes sa himla naturligt med dig. du ar inte som andra det ar nagot speciellt som jag inte kan satt ingret pa men det finns dar. du har dom finaste fraknarna man kan tanka sig dom ar en nyjans svagare an din hy som ar mulat fargad, du spelar rugby sa tank er flickor;) du kommer att flytta till middelsbrough med din familj nu da skolan ar slut din familj ar redan dar sa det bar nog av direct for din del dit bort dit dar jag intee kan stota pa dig vid tesco och borja prata, sa jag inte kan se dig i skolan.. da jag ser dig borjar mitt hjarta ga i 120 det har det inte gjort forut med nagon annan person tidigare da du ler blir jag varm i hela kroppen allt som ar bra helt enklet, men med det bra kommer ocksa daligt.. helt plotsligt sa slutade du att skicka sms och jag sag dig inte pa ett bra tag, du sa aldrig varfor, sa jag har spekulerat i nagra svar som jag tror kan vara orsaken: dina vanner tycker att jag inte ar tillrakligt for dig, jag aker tillbaka till sverige om ett par manader, du flyttar ivag fran York och det kommer att vara svart att ses etc etc men jag vet inte sanningen och jag har inte modet att ta reda pa det hela. mina vanner da jag berattade for dom om dig sa sa dom "WHAT HE IS A KID, LINN ARE U SERIOUS?" seriot det spelar ingen roll ifall han ar 1 eller 2 ar yngre an vad jag ar, eller ifall han ar aldre for den delen heller! sa det heela ar tillbaka pa ruta ett nastan det hela ar precis som om vi gor nagot olagligt just nu vi sager hej och pratar lite snabbt da vi ser varandra i koridaren, men det hela ar inte samma sak som det en gang var det ar sa himla jobbigt att veta att fran och med idag sa ar chansen att jag ser dig igen = zero det hela gor mig ledsen men jag kan inte grata vill skrika "detta ar inte vad jag vill, vill inte att du ska flytta, jag vill inte flytta eller jag vill inte att det ska vara sista dagen for dig" men jag kan inte. det hela fastnar i halsen. Har nu heft ett br tag en fasad av gladhet och skratt den glada linn ar pa utsidan den pratglada linn ocksa men pa insidan sa ar det en trasig, osaker och radd linn. Radsla for att veta vad som kommer handa i framtiden osakerhet for hur jag ser ut trasig for sa mycket har hant kanns som om folk utnyttjar mig ar sa mycket jag inte kan prata ut med nagon om saker som jag har lovat T att inte saga till nagon, fast det ar om mig sjalv! mitt liv ar upp och ner men inget vet om det for det ar ingen som bryr sig om att kolla under ytan ingen som lyssnar alla bara tanker pa revison och hur det kommer att ga pa examens proven jag foljer med i strommen hoppas att ingen ska se hur det igentligen ar, vill inte fora over min olycka till nagon annan. kunde inte sova inatt heller forsta gangen pa lange som jag har varit somnlos vaknade av att jag hade en mardrom och sa fort jag stangde ogonen sa var den dar igen ville bara skrika och forsvinna..


Kommentarer
mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-15 @ 13:14:43
URL: http://memie.blogg.se/
z

det ordnar sig!

2009-05-20 @ 22:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0