Jossan 4U

Jag kom i hag i morse att jag var tvungen for att ga till posten och posta ett paket idag for pa fredag sa ar det namligen en valdigt speciell dag! :D Det ar Jossans fodelsedag hon fyller 18 wow min jossan fyller 18 helt otroligt!!

Sa jag har spenderat mycket moda pa din present och jag ar hemskt ledsen att jag inte kunde ge den till dig personligen hoppas det funkar anda;)

Sa jag har postat den vilket betyder att den kommer att lamna England i dag och komma fram pa fredag det var i alla fall vad dom sa till mig sa nu sa ar det bara att halla tummarna! och hoppas att hon gillar den:D Kommer inte att saga vad det ar for jag vet att Jossan laser min blogg sa ska inte forstora sjalva overraskningen!

Jossan lat mig veta ifall det kom fram i tid och ifall du gillar den^^ hihi den ar vald och fixad med omsarg och karlek ♥

xx Linn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0