hardcore or core thats the question

idag har jag mitt matte core1 examens prov, kanner mig inte nervos annu men det kommre nog har pluggat valdigt har sedan 6 maj fram tills nu varje dag hela dagenn lang sa det maste ga bra nu! maste i allafall ga ett D eller C hoppas jag men jag ar nojd sa lange som jag inte for underkant^^ haller pa att do av hunger nu usch och fy ar riktit hungrig at lite flingor till frukost men det var det och innan det sa var det lunchen i skolan annars sa har det inte varit nagot alls.. oops inte bra:P haha berattar senare hur det gick hall tummarna allesammans nu;) x x


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0