Gutted he isn't urs anymore

hejsan skottland var riktigt bra! :D det var sa himla kul men det var bara en sak som var lite jobbigt det var POLLY (carolins och Krains Host mum) usch hon ar sa jobbigt seriost! och vi bodde mitt ute i ingenstans ingen tackning pa mobilen vilket var ganska irriterande med tanke pa att jag messade med T..

Ja det ar en annan sak vi hade matte examens prov i fredags vilket gick okej pluggade inte sa mycket for det hela.. men mina betyg raknas anda inte sa:P haha
T ville att vi skulle dra hem till honom efter provet men jag hade lovat Lisa att ga i till stan efterat sa jag kunde inte, sa han blev lite lassas sur, bless him, sa vi har messat lite eller ganska mycket och faltet har kommeit up X-antal ganger sa da Carolin och Co fick tag pa mobilen sa fick jga forklara det hela for dom, hade lovat T att inte saga nagot men jag litar pa dom att dom inte sager nagot till nagon sa det ar okej, anda han ar inte tillsammans med henne langre:P hahaha GUTTED!!
Vi ska ses lite senare under veckan for vi har lov nu sa det ar ingen skola just nu vilket ar awsome! :D far uppdatera lite senare hur det hela utvecklas med T men just nu sa kan det ga at vilket hall som helst..

XX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0