guess who satt almost next to me during the exam!?

skrev mitt examens prov idag med matte core1 gick forhoppningsvis bra har pluggat rumpan av mig sedan 6maj sa det maste ha varit tillrakligt annasa sa far det vara helt enkelt!
Jag motte pierre, Mitch och Nithin i biblioteket och Mitch och nitin onskade mig lycka och pierre lycka till^^ sedan drog jajg och pierre ivag for att ta reda pa varit vi skulle sitta i hallen.. jag hamnade pa D9 langst bak. Pa sittplats planen sa sag vi att det skulle vara GCSE i biologi samtidigt, men jag tankte inte mer pa det var gasnka nervos vid det har laget. vi gick bort mot rummet vid kvart over och vi satte oss, jag satt langst bak och ett par rader bervid mig sa fans det en Laptop och jag tankte att det ar val lite knasigt att en larare kommer att anvanda en laptop under ett examensprov.. iallafall sa kom dom blakladda eleverna in och satte sig ner, man vet inte riktigt viken ars grupp dom ar i dom kan antingen vara Year 10 eller Year 11, men sedan slog det mig SHIT det ar year 11 dom har ju sina slut examens prov nu, sa gissa vem som kom in gemon dorren da jag tankte det! ;D B kom in och det var hen som skulle ha laptopen ocksa forhan har brutit sin vensterhand den handen som han skriver med, men vi kunde inte saga hej eller nagot for man far inte prata inte ett ljud far man gora sa det blev leenden mot varandra istallet som halsning^^ hihi sedan sattes allting igan och dom drog efter 45 min vi satt kvar yttligare 45 min.

Gick sedan till bussen efterat efter att jag hade gatt till common room och pratat med alla andra och sa^^ traffade mitch och pierre vid buss stopet sa vi tog sallskap hem mitch och jag gick till tesco han kopte Toblerone och jag kopte chips^^

nu har ajg bara tagit det lugnt och tagit en dusch, ska snart kanska ga och lagga mig jag har inte riktigt bestamt mig annu vi far se^^ X X


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0