best friends forever





Vilket band vi har mellan oss, vi har inte kant varandra sa jatte lange men anda sa kanns det som om vi har varit vanner sedan vi forst larde oss ga.

Lisa du ar sa himla underbar och go du hjalper mig alltid och jag hjalper dig vi finns dar for varandra och det ar skont att veta att du altid kommer stalla upp for mig tack sa jatte mycket!
Carolin dig kan man inte beskriva i ett par meningar! det ar helt omogligt, vi ar som tvillingar vi kompleterar varandra pa si himla manga satt vi ar lika och sa himla olika men olika pa ett bra satt ( vi gar inte efter samma killar haha vilket alltid ar bra^^ lol) vi skrattar alltid da vi ar tillsammans och har kul!
Karin WOW du ar en unik personlighet hur smart som helst! om det ar nagot man inte forstar sa ar det dig man vander sig till :) du ar sa rolig att vara med man behover inte alltid vara sa himla serios man kan slappa loss runt dig helt underbart ar det! :D
Katherine du ar din egen person du vet vad du vill ha och du gar efter det. jag beundrar dig for det! du ar sa sprallig mysig och glad love u lots

♥ ♥ ♥The Swed, The Geman x2 and the brain box ^^ Love u to bits♥ ♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0