YES!

\begin{alignat}{3} & v   && = u+at               \qquad & \text{(1)} \\ & s   && = \tfrac12(u+v)t     \qquad & \text{(2)} \\ & s   && = ut + \tfrac12 at^2 \qquad & \text{(3)} \\ & v^2 && = u^2 + 2as          \qquad & \text{(4)} \\ & s   && = vt - \tfrac12 at^2 \qquad & \text{(5)} \end{alignat}
Hade mecanics exam i morrse, gick ganska bra jag komemr inte att fa underkant  i alla fall vilket jag ar overtygad om:)
haha sedan sa var det lunch och efter det sa blev det Kemi examens prov, det var hur latt som helst, wow trodde det skulle vara mycket svarare an vad det var, Da jag fragade runt och horde med alla genis i klassen sa tyckte dom att det var hur svart som helst.. haha och t.ex T tyckte det var hur latt som helst sa vi var jatte glada bada tva Jippi det gick sa himla bra! :D kan leva pa denna lycka ett tag nu! ^^

pa vagen hem sa stog jag och vantade med Hayley vid buss stopet da ser jag Tom, Jo-James och Effie komma mot oss, sa vi pratade ett tag sedan sa gick effie och Jo och Tom stog kvar och vi babblade pa om allt mojligt stunt^^
Det visade sig att han skulle ta bussen till hans stop, for det forst sa bor han inte allt langt borta tar ca 15 min att ga till hans hus^^ haha mne det hade regnat ganska mycket men det var ett uppehall just da man jag ar glad att han tog bussen var en kul omvaxling:)
Kom hem for en timme sedan sa nu ar det inget plugg for min del ska bara ga till skolan for att mota mina vanner, haha men jag tycker det ar sa himla intressant att ga i skolaln, kalla mig nord, man jag tycker det ar riktigt kul forjag gor det jag tycker ar intressant:)

Xx
Ps ska ringa mamma och pappa och beratta hur det gick nu! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0