wow madde riktigt bra idag

ja verkligen wow, igar sa madde jag inte bra, allt vara bara helt kaos! ni som pratade med mig vet vad jag pratar om allt var verkligen upp och ner.. Allt ar fortfarande inte helt lost..

Men idag sa madde jag riktigt bra gick till skolan rysligt tidigt tog bussen vid 8, kom till skoaln vid 8.30 motte karin och onskade henne lycka till infor hennes historia examens prov. Gick sedan med nitin till biblioteket dar var det ingen annan an vi tva sa vi ringde mitch och Pierre sa dom kom in till skolan och gjorde oss sallskap^^

Efter lunchen sa hade nitin, Pierre, Lisa och Karin gatt sin vag sa det var bara jag Mitch och nathan kvar sa vi gjorde tva past exams papers i kemi! wow gud min hjarna ar helt dod nu! haha

Mitch han ar sa himla rolighan far mig att skratta hela tiden, vi har alltid vara sma lassas brak, when we tell each other off;) haha det ar sa himla roligt^^ haha och jag och mitch vi ar nu gifta haha for andra gangen;) hihi mitch i Love u ur awsome! :D <3
xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0