vad ska jag gora da jag kommer tillbaka hem?

jag har borjat tanka mer och mer pa den fragan.. vad ska jag gora en sak som jag vet ar saker det ar att jag ska gora gymnasiet klart och sedan sa blir det antagligen universitet direkt efterat.
Men jag har pratat men pappa och jag tog upp det hela med att i och med att jag har varit sjalvstandig i over ett ar inte bott hemma och sa, att det kanske ar dags att lamna boet och skaffa eget , (dock med hjapl av familjen sa klart har inte sa mkt pengar sa jag kan kopa egen lagenhet da man ar 17 i wish:P haha ) men da kommer ju det hela jag vill helst inte bo ensammen och jag kanner ingen som vill flytta hemmifran, har i england sa skulle jag kunna hitta minst 5 att dela lagenhet med.. :P haha men det ar inte samma sak! vill bo i sverige och forsoka att klara mig pa egen hand vill i alla fall forsoka men kan ju alltid forsoka men jag vill bo med nagon har ingen pojkvan sa det far bli en kompis om det blir av^^ Sa ar det nagon som kanner att det ar dags att sta pa egna ben och flytta hemmifran och som inte vill bo sjalv?? ;)

Xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0