Dannis' birthday

  
 

Haha det var sa himla roligt!, Jag Hannah och Dannielle vi dansade "maccarena" och "cha cha slide" hur kul som helst har ar nagra bilder pa det hela det var dannielles fodelsedag idag sa dom kom over for tarta och presenter. hon fick en ny mobil och lite annat^^ :D
imorgon sa kommer jag vara hemma sjalv underdagen sa jag vet inte riktigt vad jag ska gora.. men jag hittar pa nagot! det ar ibland skont att bara ta det lugnt for en dag har inte gjort det pa jatte lange!
Gjorde kanske ett mistag idag.. men jag kan inte gora det ogjort vet inte vad som kommer handa nu, forhoppningvis sa kommer vi komma over det, som han sa "we have done it before, so we can do it again.." sa jag ska anvanda det emot honom om det sa behovs han har anvant det mot mig da vi gick till Faltet och sa... tja kommer inte att beratta det har pa bloggen i alla fall! haha och vi "kom over det" i alla fall.
Pratade med Ben idag har inte pratat med honom pa jatte lange! han haade precis haft ett tyska prov och var pa vag for att fa det utskrivet tror jag.. tror det ar/var sista gangen jag kommer att e honom nu vilket ar synd.. for vi kommer komma tillbaka till skolan den 9juni och da ar yr11 borta pa sommarlov helt enkelt sa da ar han i middelbrough.. usch bara elande men jag ar anda glad det var en trevlig kvall med skratt och sadnat skoj! :D hada gott och ha en bra nationaldag imorgon! <3  Xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0