ar helt slut och ont i kroppen har man ocksa!

vet inte vad jg ska skriva om ar sa himla trott och har ont i hela kroppen kanns som om jag har gjort ett hel dags pass pa gymmet ar helt mor och lite stel.. kom inatt... hahahahahahahahaha

spelade criket idag med mitch eddie nitin nathan och pierre det var hur kul som helst!:) var den and tjejen som var dar sa jag fick joina in pa ett av teamen, haha men jag lar mig ganska sa snabbt :)

Fick ett otroligt sug efter jordgubbar for ett tag sedan men jag kan inte ata nagot for om jga gor det sa kommer jag att ma illa... haha har atit loads idag vet inte vad det ar for fel pa mig.. borjade kaka och allt efter skolan sa jag fick hoppa av bussen for att ga till TESCO och kopa lite mat.. sa idag sa har jag haft en ordentlig
Fukost: flingor och macka,
Lunch: 4 mackor med sylt pa ena och chocklad spread
Efter skolan: sa at jag yttligare tva mackor med skinka och mustard, en pase crisps och en flaska vatten
Da jag kom hem: sa fick jag lite chips och tva chicken nugets
Tea: blev det paj med sallad och potatis till dessert blev det citron paj^^
mums sa nu ar jag hel full! fatta jag har atit massor av saker idag det ar banne mig som om jag har ait for 2!! lol

ska ta coh gora den sista punkten pa min chemistry assignment innan jag gar till sang sa helt slut! XX



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0