what would u have done?

det finns manga saker som jag kanske kunde ha gjort annourlunda.. angrar ingen i alla fall eller det ar en sak jag angrar och det ar att jag inte holl hardare om Dig! varfor lat jag dig ga? har borjat fraga mig den fragan allt mer och mer, det ar sa frustrerande sa som vi haller pa och allt det ar sa forrvirrande och glom inte alla texten som vi messade till varandra! vi har excakt samma examens prov och det ar ganska distraherande da jag vet att du sitter dar och inte gor nagot for du kommer att gora yr12 igen sa du sitter dar och kollar runt och jag ar alltidd snatt framfor dig och ibland kollarjag bort mot dig och du kollar tillbaka, shit da ar det inte latt att komma ihag biologi sager jag bara!!

Da vi var tillsammans var ett tag sedan, men nu ar ditt har annu lagre och lockigare:D detta ar den anda bilden jag har pa dig dar man kan se ditt amazing hair! jag alskar ditt har! :D
For er som inte vet detta ar Tom, aka T ;) han ar 6"4' (6 foot 4 inches) vilket ar ca 193 cm ingen kortis har inte! ;) haha
 BTW hur gammal tror ni att han ar?:P hahaha ^^XX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0