Stranges dream ever

helluu everyone^^
som sagt sa bor jag i poppleton just nu, sa det ar full rulle 24/7 men jag gillar det^^ barn runt omkring en hela tiden det ar hur nice som helst, hahah har borjat ha en drom varj natt det ar hur knasigt som helst men iaf

Drommen ar att jga ar gravid och det ar T som ar pappan... allt ar frid och frojd och ibland sa utvecklas det till en mardrom men jag kan inte beskriva hur det ar en mardrom det bara kanns som en ohc det ar leskigt etc etc.. men till det undligaste av allt katherine berattade for mig att pa bussen sa hade T sagt att han ville ha ett barn nu nu nu med det samma.. hahaha tycker det ar lite leskigt att det har hander just nu :P hahahha but im not really that bottered^^

Ska ta och aka in till stan med ett par av deras studenter som ocksa bor har just nu, ska visa dom runt lite och visa vart dom ska ga av pa morgonen etc:)

Maste dra nu bussen ar har om ca 10 mi och om jag missar den sa ar det 1 timme till nasta buss.. :S usch hatar verkligen att dom gar sa himla oofta... ar van vid att dom gar nastan var 1 min pa en vardag och nu sa gar dom knapt varje halv timme pa e vardag :P haha men jag ar bara har i en vecka och pa fredag sa ar det MOUNT SNOWDON som galler!! :D:D XX


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0