midsummer

hejan allesammans nu ar det fredag igen, i och med att nastan alla som gor biologi har akt till skeggness for en biology field trip sa ar det inte manga alls i skolan och pa dom lektionerna som jag har, idag sa var vi bara 10 pers pa kemin jatte skont men det var ganska tomt samtidigt^^ vi hade en tavling med Iodine clock reaction:P haha vem som kunde fa sin reaction att ta exsakt 60 sek och min och Bexs var narmast varan var 59 sek^^ :) haha sa vi vann ett varsit cream egg.

traffade Karin Caolin och Lisa inne i stan idag, sista dagen innan dom aker hem och lamnar mig har.. :( usch kommer verkligen att sakna dom, kommer att saga hej da till dom imorgon bitti vid york railway station kl 6.00 sa rise and shine kommer att sova hos katherine inatt sa vi kan aka dit tillsammans. Annars sa kulle jag har behovt att ta en taxi fran poppleton vid 5.30 och det skulle ha gatt pa £10..  hahha men jag hade gjort det om inte katherine hade varit sa snall sa jag kan stanna hos henne:D

Ska ta och hoppa in i dushen innan jag aker ivag till Poppleton och sedan bar det av in till stan igen for att ga pa bethanys birtday meal och sedan hem till katherine!^^

hors senare GLAD MIDSOMMAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

we have eyes in the front because it's more important to look ahead than it is to look back

RSS 2.0